۱۳۸۹ اردیبهشت ۸, چهارشنبه

نورى مالكى و گريز نابه هنگام به صحراى اشرف
سازمان مجاهدين خلق ايران
سازمان مجاهدين خلق ايران
كوچك نمايى خط خط معمولى بزرگنمايى خط
نورى مالكى روز گذشته در زير رگبار سوالات مربوط به فجايع و شكنجههاى دژخيمانش در زندانهاى مخفى كه در اين ايام يكى پس از ديگرى برملا مىشود و به‌ويژه در پاسخ به فجايع شرمآور زندان فرودگاه المثنى كه تحت نظر مستقيم خود او قرار دارد، در تنگناى قافيه در يك گريز نابه هنگام به صحراى اشرف، آنچه را از روشنگريهاى اخير رهبر مقاومت و مدارك ارائه شده درباره سوابق تروريستىاش در پادگان غيور فرو خورده بود، به طرز مسخرهاى بيرون ريخت و گفت: «من يادم رفت موضوعى را يادآور شوم و آن اينكه آنچه در رابطه با نماز جمعه و مشخصًا در مدينه الصدر روى داد» مشابه تهاجم سازمان مجاهدين خلق در سال 1991 عليه نمازگزاران در مسجد حكمت بود… . «چرا كه اين نماز يك ابتكار حياتى و استراتژيك مى‌باشد كه بايد گسترش يافته و پيشرفت داده شود و تقويت گردد و ادامه يابد تا اهداف اساسى را كه بهخاطر آن وضع شده است محقق سازد. …»

بينندگان عزيز، در ارتباط با ادعاى كذب نورى مالكى در مورد تيراندازى مجاهدان اشرف به نمازگزاران مسجد حكمت بغداد در دو دهه پيش كه به منظور سرپوش گذاشتن بر جنايات امروز خود عنوان كرده است، توجه شما را به قسمتى از سخنان آقاى رجوى با مجاهدان اشرف در 7بهمن 1387 جلب مىكنيم:

25-در 26فوريه 2008 لرد اسلين قاضى ارشد پيشين در بريتانيا و دادگاه عدالت اروپا و رئيس افتخارى كميته بينالمللى حقوقدانان براى دفاع از اشرف به‌طور رسمى از سوى شوراى ملى مقاومت ايران آمادگى سازمان مجاهدين خلق ايران را به كميسيون بينالمللى حقيقت ياب اعلام كرد تا به هرگونه اتهامى كه از سوى دولت عراق عليه مجاهدين و ساكنان اشرف ممكن است وارد شود، رسيدگى كند.

لرداسلين مىنويسد بهخاطر نمونهها و شواهد متعدد از كاركردهاى موجود در عراق عليه اعضاى سازمان مجاهدين خلق ايران و سوء استفاده از برخى ارگانهاى قضايى عليه اعضاى سازمان مجاهدين خلق ايران در اين كشور كه ناقض معيارهاى قانون بشردوستانه بينالمللى در حفاظت از اعضاى اين سازمان است و بهخاطر بازگشايى موقعيتى كه اين معيارها و قوانين در آن محترم شمرده شوند، سازمان مجاهدين خلق ايران چنانچه جمهورى عراق هم بپذيرد آمادگى داردتا به‌طور جامع و كامل مورد تحقيق كميسيون بينالمللى حقيقت ياب قرار بگيرد. اين سازمان همكارى كامل خود را براى هرگونه تحقيق با هر ارگان بينالمللى مللمتحد اعلام مىكند و پيشاپيش داورى كميسيون حقيقت ياب را مىپذيرد.

و حالا يكسال از اين درخواست رسمى گذشته و ما هنوز منتظر جواب دولت عراق هستيم و رژيم هم كه از سير تا پياز قضايا خبر دارد كماكان خفقان گرفته و در عراق در بدر دنبال تكثير لاجوردى و محمدى گيلانى و سعيد مرتضوى و انداختن آنها بهجان ما در هتل منصور است! با اين تفاوت كه در كار شكايت حقوقى هم كه يك امر دقيق و ظريف قضايى است، به شيوه آخوندى، كشيمنى شكايت مىكند! به اين معنى كه چند من فرم شكايت عليه مجاهدين در سفارتش در بغداد چاپ كرده است و پاسدار كاظمى قمى از عساكر و گزمههاى نيروى تروريستى قدس، آنها را بار زده مىآورد به‌دست طارق حرب و عدنان سراج مىدهد. آنها فرمها را در بين خلايق توزيع مىكنند تا آنها را پر كنند و با دريافت چند بسته دينار فيض ببرند!

اين‌چنين است كه رژيم مدعى است مجاهدين دردهه 1990 ميلادى 150هزارشيعه را در جنوب عراق قتلعام كردهانديا كردها را دركركوك و سليمانيه زيرتانكهايشان له كردهاند و يا در مسجد حكمت در بغداد بجانب شيعيان تيراندازى كردهاند! جالب اين‌جاست كه هيچ مجاهدى در عراق حتى براى يك بار هم در عمرش به چنين مسجدى در بغداد نرفته و در اثناى جنگ كويت هم مجاهدين مطلقا در كركوك و سليمانيه يا جنوب عراق حضورى نداشتهاند. اسناد و اطلاعيههاى تخليه كليه پايگاهها و مراكز مجاهدين در شمال و جنوب عراق قبل از جنگ كويت و در اثناى جنگ و بعد از اين جنگ در اختيار مراجع بينالمللى گذاشته شده و حقوقدانان، بسيارى از اين اسناد را براى ارگانهاى قضايى و محكمه جنايى عراق ارسال كردهاند. نامه‌هاى 31ژوئيه و 14اكتبر 2008 و نامه 14ژانويه 2009 از اين جمله است.

12000 حقوقدان و وكيل عراقى نيز قبلا درباره دعاوى رژيم و كارزار اطلاعاتى گمراه كننده و دروغين آن به تفصيل تحقيق نموده و نتايج تحقيقات خود را 3سال پيش در ژانويه 2006 در بيانيه حقوقدانان عراقى امضا و منتشر كردند و براى شهادت دادن در هر دادگاهى اعلام آمادگى نمودند


26– يادتان هست كه خمينى ما را عوامل آمريكا و اسرائيل مىخواند اما درافتضاح ايران گيت و در داستانهاى كلت و كيك و دريافت سلاح از اسرائيل فضيحت آنقدر بالا گرفت كه خمينى حتى اعضاى مجلس ارتجاع را تهديد كرد كه اگر در اين باره خفقان نگيرند در مجلس را گل خواهد گرفت!
- يادتان هست كه كعبه را در سال 66آتش زد و به پاى مجاهدين انداخت؟ بعد در جريان جنگ گرگها و سگ دعواى درونى رژيم رقبا دست همديگر را در قضاياى مكه رو كردند و كار به فضيحت كشيد؟
- يادتان هست كه در حرم امام رضا بمبگذارى كردند و خامنهاى شخصا يك ساعت بعد آن را به گردن مجاهدين انداخت؟ بعد كه قضايا فاش شد و از درون رژيم دروغ بودن اين ادعا بيرون زد، رژيم عناصر خودش را تهديد كرد كه اگر لب بجنبانند و ادامه بدهند سرشان را از دست خواهند داد يا در دره خواهند افتاد يا به ”تصادف تحميلى“ دچار مىشوند!
- يادتان هست كه رژيم آخوندى كشيشها را كشت و سر بريدهشان را در يخچال گذاشت و بعد بريده مزدوران را آورد تا ادعا كنند كه كشيشها را مجاهدين كشتهاند؟ بعد يك گزارشگر مللمتحد به تهران رفت و ته و توى قضايا را در آورد و موج بجانب خود رژيم برگشت.
- يادتان هست كه رژيم آخوندى مدعى بود سلاحهاى كشتار جمعى عراق در قرارگاههاى مجاهدين است و در اين باره فيلمها و اعترافات گستردهاى هم سرهم بندى كرد. بهخصوص آن فيلمى كه در تلويزيون كانادا به نمايش گذاشت و گفت يك بريده با دوربين مخفى در زير پوتين اش اين تصاوير و سخنان را در قرارگاههاى مجاهدين ضبط كرده است. در اين فيلم انبوهى شيشههاى شيميايى و قرع و انبيق را كه در كارگاههاى نمدمالى قم تصويرگذارى شده بود نشان دادند. نقشههاى متعددى هم از مخفيگاههاى تسليحات كشتار جمعى در پناهگاههاى زيرزمينى در قرارگاههاى مجاهدين باصطلاح با جزئيات كامل در اتاواسيتى زن كانادا منتشر كردند. در همان زمان مجاهدين تأسيسات مخفى نطنز و اراك را فاش كردند اما كشورهاى غربى توجه نكردند و دست آخوندها را نخواندند تا به همين جنگ عراق منجر شد كه آقاى اوباما در مخالفت با آن رأى داد. قبل از جنگ آنمويك همه قرارگاههاى مجاهدين و ارتش آزادىبخش ملى ايران را بازديد كرد. خودمان مختصات كامل قرارگاههايمان را به آنمويك و بازرسان مللمتحد داده بوديم و خودمان به بازديد دعوت كرديم. مختصات كامل مقرهايمان را به وزارت دفاع انگلستان هم داديم و دعوت كرديم براى بررسى بيايند. پارلمانترهاى انگليس درجريان هستند و در دادگاه پوئك هم گواهى دادند. بعد از جنگ هم آمريكاييها آمدند و وجب به وجب قرارگاه اشرف را از زمين و هوا با انواع و اقسام تجهيزات چك و آزمايش و بازرسى كردند و در اين‌جا بود كه معنى كارزار گمراه كننده اطلاعاتى و كارزارشيطانسازى توسط رژيم آخوندى رادريافتند. معلوم نشد كه زندانهاى مخفى كه رژيم ادعا مىكرد كه در آنها 650 و 750 و بعد هم 1250 مجاهد ناراضى زندانى هستند چگونه دود شده و به هوا رفته است! اين است ماهيت رژيم دجالى كه به گفته لاجوردى بر اساس فتواى امامش، واجب است كه به زن و منافق و كافر حتماًًًًًًًًًًً دروغ بگويد!
اما اين دروغها به‌طور قانونمند در مصاف با مقاومت ايران سريعا مانند كف روى آب افشا و برطرف مىشود وموج بجانب همين رژيم برمىگردد و سراپاى خودش را لجن مال مىكند. بهمين خاطر براى حضور در هر دادگاه بيطرف بينالمللى و در ارتباط با هر اتهام و شكايتى اعلام آمادگى كردهايم.

27- در شهريور 1386 رژيم اعلام كرد كه پرونده صياد شيرازى را در دادستانى ضدتروريسم فرانسه بازگشايى كرده است. ما به غايت استقبال كرديم و باز هم مىكنيم. هر چند كه رژيم جا زد و به سرعت به اشتباه بزرگ خودش پى برد چون به ناگهان با يك آمادگى و ظرفيت عظيم از جانب مجاهدين و شوراى ملى مقاومت و از جانب هزاران تن از هموطنانمان و صدها شاهد روبهرو شد و از آن زمان به بعد خفقان گرفت. من به ولىفقيه ارتجاع توصيه مىكنم پرونده هم ريش و هم كاسه بازارى خودش يعنى لاجوردى جلاد را هم هر چه سريعتر به دادگسترى فرانسه بكشاند تا ببينيم نتيجه چه مىشود.

مىخواهم بگويم كه حرف ما اين است كه هر گاه يك دادگاه بىطرف بينالمللى بر طبق اصول و معيارهاى شناخته شده حقوقى و قضايى در كار باشد، ما به رژيم آخوندى مىگوييم: بفرماييد به دادگاه، خواهش مىكنيم به دادگاه بياييد.

بياييد به كميسيون حقيقت ياب در ژنو، وابسته به ملل متحد. بياييد به دادگاه لاهه يا در برلين. همانجايى كه ولىفقيه و اذنابش را محكوم شناخت. سران رژيم را دعوت كرديم و تكرار مىكنيم اگر كه جرئت داريد، بفرمائيد به دادگاه. نه دادگاههاى سنخ خودتان. منظور حكام شرع ريايى شما نيست. يا منظور دادگاههاى تحت نفوذ شما نيست كه عواملتان بتوانند عدالت را تحت تأثير قرار بدهند. منظور دادگاه بينالمللى است. ما هم آمادهايم و مىتوانيد هر ادعايى را عليه ما مطرح كنيد. من هم شخصا آمادهام و از ولىفقيه ارتجاع دعوت مىكنم اگر جرئت دارد بلادرنگ در يك محكمه بينالمللى با حضور خود من حاضر شود. به لوطى ولايت مىگويم كه عنترش را هم با خودش بياورد! رفسنجانى را هم كه بسا از خامنهاى سيّاستر و حواس جمعتر است و در زمان خمينى هم چند مدار بالاتر از خامنهاى قرار داشت براى تشخيص مصلحت نظام در دادگاه، با خودش بياورد. خاتمى شياد را هم با خودش بياورد تا در ميان پرده، از بابت تغيير ذائقه حضّار «با اسبك و بازينك، شنگينك و منگينك» شكلك «جامعه مدنى» و «گفتگوى تمدنها» در بياورد و به ما بگويد كه آن‌چنان‌كه به‌تازگى رقبا افشا كردند، در حاليكه قبل از رياست جمهورى هيچ مدرك ليسانسى هم نداشت، چگونه به ناگهان به سبك كردان دكتر خاتمى شد!

28- ولى نمىدانم كسانى كه به‌طور رسمى آن اطلاعيه سخيف را صادر مىكنند كه فرد بريده مىخواسته برود توى نيروهاى عراقى خودش را منفجر كند (و بعد به هتل منصور برود!) چرا وقتى در روز روشن نفرات مجاهدين ربوده مىشوند و به وزارت كشور عراق برده مىشوند، سكوت پيشه مىكنند؟

چرا وقتى در اتوبوس كارگران اشرف بمبگذارى مىشود و 11تن به شهادت مىرسند و اسم و آدرس عوامل نيروى تروريستى قدس را هم مجاهدين برملا مىكنند، باز هم سكوت مىكنند؟
چرا وقتى از سال 2005 تا امروز، 55 فروشنده و واسطه عراقى كه تداركات اشرف را تأمين مىكردند ترور مىشوند، حرفى نمىزنند؟ هم‌چنين در جريان انفجار لولههاى آبرسانى و انفجار ايستگاه آب و در جريان شليك موشكهاى كاتيوشا به اشرف در 6خرداد و 14تيرهمين امسال…
عجيب است كه ليست افشا شده 32000 مأمور نيروى تروريستى قدس را هم زيرسبيلى رد مىكنند. دخالتها و جنايتهاى رژيم ايران را هم به روى خود نمىآورند و بهجاى اخراج رژيم از عراق، بر طبل اخراج مجاهدين محصور و بدون سلاح مىكوبند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر