۱۳۸۹ اردیبهشت ۹, پنجشنبه

اظهارات همسر پاسدار احمدىنژاد رسانههاى جهانى را فتح كرد
همسر پاسدار احمدي نژاد
همسر پاسدار احمدي نژاد
كوچك نمايى خط خط معمولى بزرگنمايى خط
بعد از آخوند صديقى که با اظهارنظر درباره نقش زنان بدحجاب در وقوع زلزله به سوژه داغ رسانههاى خبرى تبديل شده بود، اکنون نوبت اعظم السادات فرحى، همسر احمدىنژاد است که با اظهارنظر درباره نقش سازمان ملل در ترويج روابط نامشروع در کشورهاى مسلمان رسانههاى جهانى را فتح کند.

خبرگزارى فرانسه گزارشى پيرامون سخنان اعظم السادات فرحى درباره توطئه کشورهاى غربى و استفاده آنها از سازمان ملل و پيمان منع تبعيض مللمتحد در ترويج روابط جنسى نامشروع در کشورهاى مسلمان در سمينار «زنان مسلمان انديشمند» منتشر کرده است.

روزنامه ليبراسيون روز چهارشنبه به نقل از خبرگزارى فرانسه نوشت: اعظم السادات فرحى، همسر محمود احمدىنژاد در سمينار موسوم به «سمينار زنان مسلمان انديشمند» گفت: ”غربيها از مللمتحد براى توسعه روابط جنسى نامشروع در کشورهاى مسلمان از طريق ارائه برنامههاى نامناسب تحت عنوان گنگره عليه تبعيض، استفاده مىکنند“ .

خبرگزارى ايرنا به نقل از اعظم السادات فرحى نوشت: ساختار سازمان ملل به ابزارى براى سوء استفاده غرب عليه مسلمانان تبديل شده تا برنامه نرم آنها در کشورهاى اسلامى با فشارهاى حقوقى فراهم گردد.

همسر محمود احمدىنژاد از توطئه غرب براى ترويج روابط نامشروع پرده برداشت.
بنابه اين گزارش اعظم السادات فرحى که در همايش بينالمللى زنان مسلمان انديشمند سخن مىگفت با بيان اين مطلب افزود: دولتهاى غربى دست به خيانت بزرگى عليه جامعه انسانى زدهاند.

وى تصريح کرد: غربى ها براى اين امر تلاش مىکنند از سلاح روابط نامشروع عليه انسانها استفاده نمايند.

وى افزود: کشورهاى هدف در اين طرح کشورهاى مسلمان بوده و براى تحقق آن سرمايهگذارى انبوهى در بخش فرهنگ و سينما صورت گرفته است.

اعظم السادات فرحى در همايش بين‌المللى زنان مسلمان انديشمند گفت: غربى‌ها با سوء استفاده از ساختار سازمان مللمتحد مى‌خواهند ارتباطات نامشروع را ترويج کنند که اين کار خيانت به جامعه انسانى است.

همسر محمود احمدىنژاد خانواده را اصلى‌ترين رکن هر جامعه برشمرده و به مقايسه اين رکن درکشورهاى اسلامى و غرب پرداخته و انحطاط و سقوط آنرا ناشى از رواج بىبند وبارى و از هم گسيختگى صنعتى دانست.

وى گفت: حال که غرب درحال سقوط به چاهى است که خود با دست خود کنده تلاش مىکند باگرفتن پاى ديگران ضمن اينکه خود را بالا مىکشدديگران را به همين چاه بيندازد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر