۱۳۸۹ فروردین ۲۳, دوشنبه

وحشت آخوندها از محبوبيت برنامه‌هاى سيماى آزادى برملا مىشود
سيماي آزادي, پژواك قيام سراسري مردم ايران
سيماي آزادي, پژواك قيام سراسري مردم ايران
خبرگزارى حكومتى فارس وابسته به سپاه پاسداران فاش ساخت كه براى كنترل ميزان استفاده مردم از سيماى آزادى، رژيم آخوندى نحوه نصب آنتنهاى ماهوارهها را كنترل مىكند.
خبرگزارى فارس وابسته به باند ولىفقيه ارتجاع در واكنش به يك خبر چند سطرى سايت مجاهدين، در مورد باصطلاح فتواى آخوند مكارم شيرازى در زمينه حرام بودن ماهواره، يك تحليل دو صفحهيى با هزار صغرى و كبرى نوشته تا نشان دهد كه سيماى آزادى بيننده ندارد و ضمنا هدف آخوند مكارم شيرازى تلويزيون سيماى آزادى نبوده است.
اما ناخواسته و به زبان معكوس آخوندى حساسيت و نگرانى شديد رژيم ولايتفقيه را نسبت به سيماى آزادى بارز كرده و با اذعان به مراقبت از تمام پشت بامها، نوشته است: «شواهد و قرائن كه به راحتى از روى تمام بام منازل قابل رويت است، نشان مى‌دهد، هيچ كاربر ايرانى در اين سالها ميلى به چرخاندن آنتن ماهواره منزل خود به آن سمت نداشته و تماشاى كانالهاى ديگر را از بين تمام كانالهاى ماهواره به كانال فرقه ترجيح داده است».

خبرگزارى سپاه پاسداران با اشاره به نمايشنامه‌ها و طنزهايى كه در مور خامنهاى، پاسدار احمدىنژاد و ساير سردمداران رژيم از سيماى آزادى پخش مىشود، به سوز و گداز پرداخت و نوشت: «اين كانال مطمئناً چيزى جز مسائل مضحك و حيرت‌آور براى انعكاس و بيان ندارد» !
يادآور مىشويم كه در آبان ماه گذشته، على دارابى قائممقام صدا و سيماى منحوس رژيم با ابراز نگرانى از استقبال روزافزون مردم از سيماى آزادى گفت: «سيماى آزادى که مربوط به فعاليت منافقان است از جمله رسانه‌هايى هستند که متأسفانه به بيشتر خانه‌هاى ايرانى نفوذ کرده‌ و بعضا دچار فروپاشى خانواده‌ها مى‌شوند».

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر