۱۳۸۹ فروردین ۳۰, دوشنبه

مزدوران از اماكن و ساكنان اشرف براي اقدامات جاسوسي و تروريستي

به طور مستمر عكس و فيلم تهيه مي كنند

بيش از 70روز از توطئه مشترك فاشيسم ديني حاكم بر ايران و دولت نوري مالكي و اعزام مزدوران تحت عنوان خانواده به ورودي اشرف, براي ايجاد آشوب و شكنجه رواني مجاهدان مي گذرد. يكي از اهداف وزارت اطلاعات و نيروي تروريستي قدس از اعزام مزدوران, فعاليتهاي جاسوسي و جمع آوري اطلاعات از اشرف و ساكنان آن به منظور اقدامات تروريستي و جنايتكارانه است.

مزدوران اطلاعات با حمايت نيروهاي عراقي, با دوربينهاي متحرك و ثابت در نقاط مختلف ورودي اشرف, از افراد و مكانهاي درون اشرف عكس و فيلم تهيه مي كنند. عكسها و فيلمها به همراه گزارش كار مزدوران, از طريق سفارت رژيم در بغداد براي نيروي قدس و وزارت اطلاعات ارسال مي شود.

مزدوران روز اول اسفند ماه يك دوربين فيلمبرداري در قسمت جنوبي ورودي نصب كردند كه روي يكي از ساختمانهاي نزديك ورودي متمركز شده و از رفت و امد افراد به طور مستمر فيلمبرداري مي كند. در همين روز يك تيم 3نفره از عوامل اطلاعات از نقاط مختلف ورودي شروع به فيلمبرداري كردند.

در هفته اول فروردين مزدوران اطلاعات با همكاري افسر استخبارات ارتش عراق دو دستگاه دوربين عكاسي و فيلمبرداري در پشت نرده هاي درب اشرف نصب كردند. مزدوران در طول شب نيز با دوربينهاي مخصوص به عكس گرفتن و فيلمبرداري ادامه مي دهند. آنها از ساكنان اشرف كه به بيمارستان اشرف رفت و آمد مي كنند عكس و فيلم مي گيرند.

روز 9فروردين, 7تن از مزدوران از داخل قرارگاه فيلم و عكس مي گرفتند. روز 14 فروردين روي نرده هاي در اصلي دو دوربين فيلمبرداري و يك دوربين عكاسي نصب كردند. روز 17فروردين 3دوربين ديگر در همين محل نصب كردند.

از روز 20فروردين كه مزدوران با كمك گردان عراقي يكي از اماكن ورودي اشرف را تصرف كردند بر بالاي آن دوربين فيلمبرداري نصب كردند تا از ارتفاع بالا از قسمتهاي بيشتري از اشرف فيلمبرداري كنند. از روز 22فروردين دو دوربين پشت نرده هاي ورودي نصب و به فيلمبرداري از داخل اشرف و رفت و آمد در خيابان اصلي, مي پردازند.

مقاومت ايران نسبت به اقدامات سركوبگرانه و ظالمانه فاشيسم ديني حاكم بر ايران و دولت عراق و زمينه سازي براي كشتار ساكنان اشرف و اقدامات تروريستي عليه آنان هشدار مي دهد و از ملل متحد و سفارت و نيروهاي آمريكايي مي خواهد اقدامات لازم براي پايان دادن به نقض آشكار, مستمر و سيستماتيك حقوق ساكنان اشرف به عمل بياورند.

دبيرخانه شوراي ملي مقاومت ايران

30 فروردين 1389(19 آوريل 2010)

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر