۱۳۸۹ فروردین ۲۴, سه‌شنبه

دكتر محمد ملکی: در دادگاه غيرعلنی از خود دفاع نخواهم کرد
دكتر محمد ملكي
دكتر محمد ملكي
محمد ملکی، اولین رئيس دانشگاه تهران پس از انقلاب درباره آخرین وضعیت پرونده خود گفت: من همه اتهامات را تکذیب کردهام و اگر دادگاه ذیصلاحی تشکیل شود، از خود دفاع خواهم کرد.
وی افزود: من زندانی سیاسی هستم و مطابق قانون، دادگاه من باید علنی و با حضور هیات منصفه باشد. اگر علنی نباشد از خود دفاع نمیکنم.
ملکی در خصوص اتهام محاربه نیز گفت: به من اتهامات مختلفی زدهاند از جمله محارب بودن که انگار مد شده است، بدون اینکه معنی و مفهوم آن شناخته شود. به خیلیها این اتهام را زدهاند.
با این حال من در بازجوییهایم هم گفتم اگر براى هرکدام از این اتهامات، یک سند ارائه کنید، من میپذیرم. من در طول سالهای اخیر هیچ ارتباطی با خارج نداشتم، در ارتباط با هیچ گروهی نیز نبودهام.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر