۱۳۸۹ آذر ۱۶, سه‌شنبه

رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت:
خیزش دانشجویان، نشانه آمادگی جامعه برای به زیر کشیدن رژیم آخوندی
مریم رجوی رییس جمهور برگزیده مقاومت
مریم رجوی رییس جمهور برگزیده مقاومت
كوچك نمايى خط خط معمولى بزرگنمايى خط
با تقدیر از دانشجویان شجاع به‌مناسبت تظاهرات و اعتراضهای دو روز اخیر در سراسر کشور به‌مناسبت روز دانشجو، و با درود به عموم هموطنان و جوانان و قیام‌آفرینانی که شب گذشته در همبستگی با دانشجویان مناطق وسیعی از تهران را با خروش شعارهای الله اکبر و مرگ بر دیکتاتور پر کردند.

فوران اعتراضها و فریادهای مرگ بر دیکتاتور، زندانی سیاسی آزاد باید گردد، از دانشگاههای مختلف ایران، بسیج سرکوبگرانه‌یی را که از یک ماه پیش مشغله اصلی رژیم است، درهم شکست و بار دیگر ظرفیت انفجاری و آمادگی جامعه ایران را برای به زیر کشیدن دیکتاتوری ولایت فقیه اثبات نمود.
برنامه‌ریزی‌ها و تدابیر امنیتی فشرده سپاه پاسداران، وزارت اطلاعات، بسیج و حراست دانشگاهها در هفته‌های اخیر، که زیر نظر مستقیم خامنه‌ای انجام شد؛ هیچ کدام یارای مقابله با عزم و همت دانشجویان دلیر و اشرف‌نشان را نداشت. دستگیریهای جریان وار دانشجویان، حمله به خوابگاهها، تعطیلی یک هفته‌یی دانشگاهها به بهانه آلودگی هوای تهران و کنترلهای آزار دهنده دانشجویان و تشدید کنترل و سرکوب در شهرهای سراسر کشور کاری از پیش نبرد. هم‌چنان که فراخوانهای تسلیم طلبانه باند مغلوب رژیم نیز قادر نشد دانشجویان و جوانان اشرف‌نشانی را که برای درهم پیچیدن تومار این رژیم ارتجاعی، قانون اساسی ضدمردمی آن و تمام مظاهر، نهادها و مناسبات پلید آن به پاخاسته‌اند، از میدان به در کند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر