۱۳۸۹ آذر ۱۷, چهارشنبه

ویکی‌لیکس ـ احمدی‌نژاد از مربیان ورزشهای رزمی برای آموزش تیمهای ترور استفاده می‌کند
ویکی‌لیکس
ویکی‌لیکس
كوچك نمايى خط خط معمولى بزرگنمايى خط
فارین پارلیسی، به‌نقل از سندی که آخر هفته گذشته توسط ویکی‌لیکس منتشر شده، از به کارگیری باشگاههای ورزشهای رزمی در ایران برای آموزش تیمهای ترور مخالفان و سرکوب تظاهرات خیابانی خبر می‌دهد. این سند که تلگرافی از سفارت آمریکا در باکو است، به‌نقل از دو مربی ورزشهای رزمی که با حروف اختصاری (ایکس و ایگرگ)، از آنها نام برده شده، با کمربند سیاه نینجا می‌نویسد: باشگاههای خصوصی ورزشهای رزمی و مدیرانشان تحت فشار شدیدی قرار دارند تا با وزارت اطلاعات و سازمانهای سپاه پاسداران هم در آموزش اعضای سپاه و هم به‌عنوان مجریان آنها در سرکوب تظاهراتها و کشتار با انگیزه‌های سیاسی همکاری کنند.
فارین پارلیسی ۶دسامبر: در اینجا یک تلگرام از کنسولگری آمریکا در باکو آورده می‌شود که طی آخر هفته توسط ویکی‌لیکس افشا‌ شده است و با این سرتیتر شروع می‌شود: استاد کمربند سیاه نینجا راجع به استفاده از باشگاههای ورزشهای رزمی برای سرکوب توضیح می‌دهد: x یک مربی و yتعلیم دهنده ورزشهای رزمی که دارای گواهینامه رسمی هستند، به دیدبان ایران در باکو گفتند، باشگاههای خصوصی ورزشهای رزمی و مدیرانشان تحت فشار شدیدی قرار دارند تا با وزارت اطلاعات ایران و سازمانهای سپاه پاسداران هم در آموزش اعضای سپاه و هم به‌عنوان مجریان آنها در سرکوب تظاهراتها و کشتار با انگیزه‌های سیاسی همکاری کنند.
این تلگرام ادامه می‌دهد: x گفت او شخصاً خودش یکی از چنین استادان ورزشهای رزمی را می‌شناخت که این شخص توسط سرویسهای اطلاعاتی برای کشتن حداقل ۶نفر مختلف در طی چند ماه در… مبادرت کرده بود. وی گفت این قربانیان شامل روشنفکران و جوانان فعال طرفدار دموکراسی بوده‌اند، وی افزود که در نهایت این آشنای آدمکش او توسط مقامات خودکشی کرد (یعنی کشته شد و سپس به آن مارک خودکشی زده شد) … .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر