۱۳۸۹ آذر ۲۸, یکشنبه

اعتراف یک کارگزار امنیتی رژیم: قرار گرفتن مجاهدین در لیست گروههای تروریستی آمریکا در قبال تعلیق فعالیت هسته ای انجام شد

یک‌شنبه، ۲۸ آذر ۱۳۸۹ / ۱۹ دسامبر ۲۰۱۰
AddThis Social Bookmark Button

یک عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس ارتجاع در گفت وگویی که در خبرآنلاین روز شنبه ۲۸ آذر منتشر شده با اعلام این خبر گفت: «قرار گرفتن گروهک منافقین در لیست گروههای تروریستی آمریکا براساس معامله ای بود که در دوران اصلاحات انجام شد».

خبر آنلاین شنبه ۲۸ آذر نوشت: قرار گرفتن گروهک منافقین در لیست گروههای تروریستی آمریکا در قبال تعلیق فعالیت هسته ای انجام شد
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس می گوید: قرار گرفتن گروهک منافقین در لیست گروههای تروریستی آمریکا براساس معامله ای بود که در دوران اصلاحات انجام شد.
محمد کرمی راد، عضو کمیسیون امنیت ملی در گفت وگو با خبرآنلاین درباره چگونگی قرار گرفتن منافقین در لیست گروه های تروریستی آمریکا خاطر نشان کرد: اینکه آمریکا از مقطعی منافقین را در لیست گروه های تروریستی قرار داد براساس معامله ای بود در دوران اصلاحات صورت گرفت و آنان در قبال تعلیق فعالیت های هسته ای جمهوری اسلامی قول دادند گروهک منافقین رادرلیست گروههای تروریستی قرار دهند.
خبر آنلاین افزود: وزارت خارجۀ آمریکا در هشتم اکتبر ۱۹۹۷ و در دوران زمامداری «بیل کلینتون» گروهک «منافقین» را در لیست «سازمان‌های تروریستی خارجی» قرار داد.
نامبرده همچنین با ابراز حسرت نسبت به شکست توطئه های آخوندها علیه اشرف گفت: علی رغم اینکه اراده مردم، دولت و مجلس عراق این است منافقین از کشورشان خارج شوند اما باز هم حمایت آمریکا و انگلیس موجب شده این گروه در عراق بمانند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر