۱۳۸۹ آذر ۲۳, سه‌شنبه

ولی فقیه ارتجاع صدای ناقوس مرگ خود را می شنود

سه‌شنبه، ۲۳ آذر ۱۳۸۹ / ۱۴ دسامبر ۲۰۱۰
AddThis Social Bookmark Button

استقبال از مریم رجوی در پارلمان اروپا برای ولی فقیه طلسم شکسته در حکم ناقوس مرگ وی عمل کرده است. با وجود گذشت نزدیک به سه هفته از این رویداد بزرگ سیاسی، شکوه و شکایت گماشته های ریز و درشت ولی فقیه در ارگانهای دولتی و رسانه های حکومتی تمامی ندارد. آنها، استقبال پارلمان اروپا از مریم رجوی را ـ به درستی ـ نشانه «جایگاه ویژه» و اعتبار بین المللی رئیس جمهور برگزیده مقاومت ایران می دانند، اما از آنجا که مغز علیل آنها قادر به درک چرایی این واقعیت نیست، برای تسکین و تسلی درد بی درمان سرنگونی، به تحلیلهای صد من یک غاز پناه می برند و استقبال پارلمانها از مریم رجوی را ناشی از «چراغ سبز دولتها» ارزیابی می کنند.

یک رسانه وابسته به ولی فقیه موسوم به «جهان نیوز»، روز دوشنبه ۲۲ آذر نوشت:

«مریم رجوی ... از سران اصلی گروهک منافقین است که اخیرا با چراغ سبز دولتهای اروپایی مناسبات ویژه ای با آنان بر قرار نموده است. به گزارش سرویس زنان جهان؛ اخیرا مریم رجوی ... از سران منافقین جایگاه ویژه ای در مناسبات دولت های اروپایی پیدا کرده است.
بر اساس اخبار رسیده و شواهد موجود بین المللی مریم رجوی ... به عنوان مهمان ویژه در مراکز سیاسی و دولتی برخی کشورهای اروپایی حاضر شده و درباره ایران و مناسبات اجتماعی آن به این کشورها مشاوره می دهد.!
وی ... با حضور در برخی نشست های سیاسی و دولتی این کشورها به طور عملی مورد حمایت آنان قرار گرفته است و ... فرصت های فراوانی را جهت اجرای برخی برنامه های خاص جهت وی فراهم شده است».

به گفته یکی از منابع نزدیک به احمدی نژاد، علت برکناری شتابزده منوچهر متکی از وزارت خارجه، ناتوانی وی در مقابله با اعتبار بین المللی سازمان مجاهدین، به ویژه به خاطر «ناکارآمدی» وی در جلوگیری از خروج سازمان مجاهدین خلق از لیست تروریستی انگلستان و اتحادیه اروپا بوده است. در این گزارش از جمله آمده است: « ناکارآمدی وزارت خارجه به مرحله ای رسید که آنها را از لیست انگلیس و اتحادیه اروپا در آوردند و در تحولات بعدی هم مساله مجاهدین بسیار عجیب و جدی شده و معلوم نیست اوضاع به کجا دارد می رود. الان نوبت به لیست آمریکا رسیده است. وزارتخارجه در این مسایل خیلی ضعیف عمل کرده است، بر سر تصویب قطعنامه علیه نظام هم آقای متکی ۲۴ ساعت قبل یادش می افتد که باید به اروپا برود و رایزنی بکند, ضمن این که همه محاسباتشان هم غلط از آب در آمد».
در ادامه این حمایتها، بحثهایی که در کمیته خارجی کنگره و سنای آمریکا و بحثی که در مجلس اعیان انگلستان در همین رابطه صورت گرفت، که در این بحثها، نمایندگان این کشورها خواستار برداشتن محاصره اشرف و اقدامات ضروری برای حفاظت آن گردیدند، همچنین خواستار خروج نام سازمان مجاهدین از لیست گروههای تروریستی وزارت خارجه آمریکا شدند، همه اینها به مثابه ضربات پی در پی بر پیکر فرتوت ولی فقیه عمل کرده است.

ولی فقیه طلسم شکسته حق دارد که به خاطر «جایگاه ویژه» و اعتبار بین المللی رئیس جمهور برگزیده مقاومت، بر خود بلرزد و واکنشهای جنون آمیز از خود بروز دهد.
باش تا صبح دولتش بدمد، کاین هنوز از نتایج سحر است!

خبرهای مرتبط:

دلائل برکناری متکی از زبان یکی از نزدیکان احمدی نژاد

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر