۱۳۸۸ اسفند ۱۱, سه‌شنبه

تظاهرات هواداران مقاومت و ایرانیان آزاده در شهر هامبورگ در پشتیبانی ازقیام مردم ایران و حمایت از مجاهدان شهر اشرف که در تاریخ 8 .اسفند.1388 برگزار شد.



ايرانيان آزاده و حاميان مقاومت ايران در كشورهاي مختلف، جامعه جهاني را به محكوم كردن توطئه‌هاي كثيف رژيم آخوندي و نوري مالكي عليه مجاهدان اشرف فراخواندند

881211 ايرانيان آزاده و حاميان مقاومت ايران با برگزاري سلسله تظاهراتي در شهرهاي مختلف در اروپا، آمريكا و كانادا توطئه‌هاي مشترك رژيم آخوندي و نوري مالكي را براي ايجاد فشار و شكنجه رواني بر ساكنان اشرف محكوم كردند و خواستار پايان دادن به محاصره ظالمانه اشرف و تلاش فضيحت بار مزدوران اعزامي وزارت اطلاعات با همكاري كميته سركوب اشرف شدند.
هموطنانمان در كلن با تجمع در مركز شهر و راهپيمايي، بر حمايت از مجاهدان شهر اشرف و پايداري آنان پاي فشردند.

ميدان گرهارد هوفمن در مركز شهر هامبورگ آلمان، نيز شاهد تظاهرات جمع كثيري از ايرانيان آزاده و هواداران مقاومت در شمال آلمان بود.
در اين تظاهرات دكتر نجيب كريم، نماينده پارلمان از حزب ليبرال آلمان و عضو گروه پارلماني سياست بين المللي طي سخناني، مماشات و گفتگو با رژيم آخوندي را سياستي شكست خورده توصيف كرد كه تنها به رژيم آخوندي فرصت براي دستيابي به بمب اتمي ميدهد. وي تاكيد كرد اروپا هيچگاه ايران مسلح به تسليحات اتمي را نمي پذيرد.
پروفسور اكرمن تاريخشناس و استاد دانشگاه هامبورگ سخنران ديگر اين تظاهرات بود كه در سخنان خود ضمن اشاره به تاريخچه مبارزات مردم ايران و تجربيات تاريخي آلمان، گفت سرانجام ديكتاتوري مذهبي حاكم بر ايران سقوط وسرنگوني است.
در اين تظاهرات نمايندگان جوامع ايرانيان مقيم شهرهاي برمن و هانوفر و هامبورگ طي سخناني حمايت خود را از مجاهدان اشرف اعلام و توطئه هاي رذيلانه وزارت اطلاعات آخوندي عليه آنان را محكوم كردند.
دفتر شهرداري هامبورگ، مركز احزاب سوسيال دمكرات، دمكرات مسيحي و نمايندگي پروتستانها در هامبورگ با ارسال پيامهايي به اين تظاهرات، حمايت و همبستگي خود را با خواستهاي تظاهر كنندگان اعلام نمودند.

تظاهرات ايرانيان آزاده هم چنين در شهرهاي پاريس، واشينگتن، مونترال، اتاوا، اسلو، مالمو، آرهوس، يوتوبوري، رم، برغم توفان بي سابقه و سرماي شديد ادامه داشت و هموطنانمان بر خواستهاي خود مبني بر دخالت سازمان ملل متحد و جوامع بين المللي براي جلوگيري از محاصره ظالمانه اشرف و استمرار توطئه‌هاي رذيلانه رژيم آخوندي و دولت عراق عليه ساكنان آن تاكيد كردند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر