۱۳۸۸ اسفند ۱۷, دوشنبه

نماینده ولی فقیه در سپاه: منتظری مخالف نظر خمینی در مورد مجاهدین بود. خمینی مجاهدین را مهدورالدم می دانست حتی اگر سلاح نداشته باشند و حتی سنگی هم نداشته باشند اما منتظری به هیچ وجه مجاهدین را در آن جایگاه نمی دانست

دوشنبه، ۱۷ اسفند ۱۳۸۸ / ۰۸ مارس ۲۰۱۰
AddThis Social Bookmark Button

کیهان شریعتمداری روز دوشنبه ۱۷ اسفند, سخنان آخوند سعیدی, نماینده ولی فقیه ارتجاع در جمع گروهی از پاسداران را چاپ کرده است. آخوند سعیدی در این سخنان در باره «فتنه» هایی که طی سه دهه گذشته گریبان نظام ولایت را گرفته صحبت می کند و «فتنه منتظری» را عمیقترین و گسترده ترین فتنه برای نظام می شمارد. چرا که منتظری مخالف نظر خمینی در مورد مجاهدین بود. زیرا خمینی مجاهدین را مهدورالدم می دانست. اما منتظری به هیچ وجه مجاهدین را در آن جایگاه نمی دانست. اگر منتظری با این دیدگاه درجایگاه خودش باقی مانده بود, انقلاب (بخوانید نظام ولایت فقیه) را بر باد می داد.

کیهان شریعتمداری
۱۷ اسفند ۱۳۸۸
مجاهدین

کیهان شریعتمداری ۱۷ اسفند ۸۸؛ می نویسد: «حجت الاسلام علی سعیدی صبح دیروز در جمع پاسداران سپاه صاحب الامر(عج) تاکید کرد: فتنه پس از انتخابات برای حذف جریان اصولگرایی از صحنه حاکمیت بود که به دست برخی از خواص ایجاد شد».
به نوشته کیهان: «نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ماجرای فتنه منتظری تاکید کرد: شاید بتوان گفت که عمیق ترین و گسترده ترین فتنه، فتنه منتظری است چرا که امام اعتقاد داشت اگر منافقان سلاح هم نداشته باشند و حتی سنگی در دستشان نباشد بازهم مهدور الدم هستند ولی منتظری نگاه بسیار عجیبی داشت و منافقان را به هیچ وجه در آن جایگاه فتنه نمی دانست بنابراین اگر آن اقدام روشنگرانه و تیزبینی امام نبود و منتظری حضورش ادامه می یافت انقلاب را به باد می داد، چرا که حتی درک درستی از دین نداشت».
آخوند سعیدی افزود: «بعد از رحلت حضرت امام(ره) دوره رهبری بعدی از گذشته سخت تر بود چرا که سامری ها اگر چه با تفکر موسی مخالف بودند ولی تا زمانی که موسی به میقات نرفته بود مقابلش نایستادند بنابراین وقتی حضرت موسی به میقات رفت سامری ها مقابل هارون ایستادند و امروز نیز برخی از عمامه به سرها می گویند که ولایت فقیه را قبول نداشتند ولی در زمان امام(ره) جرات بیان آن را نداشتند».
آخوند سعیدی در ادامه سخنان خود پایان وحشت آفرین نظام ولایت فقیه را چنین تصویر می کند: «اگر چنین جریانی ادامه یابد، قطعاً صلحی شبیه صلح امام حسن اتفاق نمی افتد. نتیجه آن عاشورا است».

در بر گرفته شده از سایت همبستگی.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر