۱۳۸۸ اسفند ۱۵, شنبه

مجاهدين، نخستين دشمنان ارتجاع و جاهليت
فاز افشاگرانه سياسي مجاهدين عليه ارتجاع خميني
فاز افشاگرانه سياسي مجاهدين عليه ارتجاع خميني
يك عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام آخوندى تأكيد كرد كه مجاهدين از آغاز روى كارآمدن ديكتاتورى آخوندى با ولايتفقيه مخالف بودند و در مقابل خمينى ايستادند.

مرتضى نبوى، گرداننده روزنامه رسالت وابسته به باند ولىفقيه ارتجاع در سخنرانى خود تحت عنوان بازخوانى ماجراى 14اسفند سال 59، گفت: «… بازرگان مى‌گفت دين بايد از سياست جدا شود و مجاهدين خلق هم ولايتفقيه را قبول نداشتند و خود را مقابل حضرت امام مى‌ديدند».
وى با اشاره به اينكه در 14اسفند سال 59، جمعت «شعار مرگ بر روحانيت» را سر مى دادند، افزود: «منظور آنها اين بود كه مى‌خواستند مرزبندى خود را با كميته انقلاب اسلامى و سپاه پاسداران نشان دهند و در همان دانشگاه تهران در آن زمان وقتى عكس امام را پاره كردند با كف و سوت حضار مواجه شدند و شعار آزادى زندانى سياسى مطرح مى‌شد كه اين جريان مورد حمايت منافقين و رجوى قرار گرفت كه در مقابل آنها روحانيت، حزب جمهورى اسلامى، سپاه پاسداران، كميته انقلاب اسلامى قرار داشتند. در آن دوره كسى كه در دانشگاه تهران ريش مى‌گذاشت او را بهعنوان حزب‌اللهى كتك مى‌زدند».

اين مهره باند ولىفقيه در مورد تنفر و انزجار مردم از بهشتى معدوم، مورد اعتمادترين فرد خمينى دجال، گفت: «در دانشگاه در روز تشييع جنازه طالقانى شعار مرگ بر بهشتى و بهشتى طالقانى را تو كشتى، سر مى‌دادند و اين جريانات در حوادث مختلف حالت نماد پيدا مى‌كند؛ … وقتى بهشتى در انفجار شهيد شد… فضايى ايجاد شد كه در آن بهطور مثال افراد يك خانواده يك نفر طرفدار بهشتى و سه نفر عليه بهشتى بودند و اين موضوع به تمامى محافل سياسى و اجتماعى كشيده شد. »..

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر