۱۳۸۸ اسفند ۱۵, شنبه

ننگيننامه كيهان از نقش الهام بخش مجاهدين در قيام سراسرى، سوز و گداز كرد
قيام آفرينان اشرف نشان وعزم سرنگوني رژيم آخوندي
قيام آفرينان اشرف نشان وعزم سرنگوني رژيم آخوندي
روزنامه كيهان متعلق به ولىفقيه ارتجاع وحشت خود را از نقش الهام بخش مجاهدين خلق در دانشگاهها و گسترش سرودهاى انقلابى و شعارهاى آنها از جمله شعار ”ما زن و مرد جنگيم بجنگ تا بجنگيم“ ابراز كرد.
اين روزنامه با عنوان ”تاكتيك دشمن براى تسخير دانشگاه“ نوشت: … يكى از تاكتيك هاى جريانات دانشجويى راديكال كه با هدف تخريب چهره نظام جمهورى اسلامى و درخواست از نهادهاى بينالمللى باصطلاح مدافع حقوقبشر صورت مى پذيرد، مظلوم نماياندن دانشجويان ساختارشكن در اذهان سايرين و كاناليزه كردن افكار دانشجويى به سوى جريانات ضدانقلاب و بزرگنمايى اپوزيسيون خارج نشين بهعنوان قهرمانان ملى جنبش دانشجويى ايران مى باشد.

كيهان ولىفقيه ارتجاع افزود: هم اكنون يكى از توطئههاى دشمنان كه با تبليغات گسترده رسانههاى بيگانه فارسى زبان و به‌ويژه شبكه گروهك تروريستى منافقين برضد دانشگاه هاى ايران اسلامى طراحى و اجرا مى گردد، تلاش براى ايجاد آشوب در دانشگاهها و سپس گسيل معترضين به جامعه و پيوند برخى جنبش هاى اجتماعى با آنان مى باشد كه به التهاب آفرينى و به تعبير مقام معظم رهبرى اردوكشى هاى خيابانى پرداخته و با فشار از پايين بر حاكميت، نظام جمهورى اسلامى را وادار به عقب نشينى از اهداف و آرمان هاى خود نمايند.
تلاش محركانه و مهيجانه عناصر منافق و اپوزيسيون در راستاى واداشتن دانشجويان به رويكردهاى راديكال منشانه و هنجارشكنى هاى قانون ستيزانه از طريق خلق سرودهايى با پس زمينه ملى گرايى منفك از جمهورى اسلامى، از جمله رهنمودهايى است كه از تريبون اين جريان مخالف نظام صادر گرديده است. از مشخصات بارز اغتشاشات جريان هاى معاند انقلاب اسلامى، الگوگيرى مستمر از سرودها و شعارهاى گروهك خونريز منافقين است كه از طريق ماهواره پخش مى گردد و ما شاهد سر دادن شعارهايى نظير ما زن و مرد جنگيم- بجنگ تا بجنگيم، در برخى تجمعات دانشجويى نيز هستيم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر