۱۳۹۰ اردیبهشت ۱۱, یکشنبه

آه و فغان دیکتاتوری آخوندی از سخنرانی ژنرال آمریکایی در پاریس

یک‌شنبه، ۱۱ اردی‌بهشت ۱۳۹۰ / ۰۱ می ۲۰۱۱
AddThis Social Bookmark Button

دیکتاتوری آخوندی سه روز پس از برگزاری کنفرانس بین المللی پاریس در حمایت از اشرف و به محاکمه کشیدن مزدورانش در عراق به خاطر جنایت علیه بشریت، در رسانه های خود واکنش نشان داد عصر ایران ۱۰ اردیبهشت نوشت: یک ژنرال آمریکایی در کنفرانسی که از سوی مجاهدین خلق در فرانسه ترتیب داده شده بود با اشاره به اینکه حمله نیروهای عراقی به اردوگاه اشرف مصداق یک جنایت جنگی تمام عیار است از ایالات متحده خواست تا نام گروه مجاهدین خلق را از فهرست وزارت امور خارجه آمریکا خارج کند.

این رسانه حکومتی افزود: ژنرال کلارک که در فاصله سال های ۱۹۹۷ تا ۲۰۰۰ فرمانده ناتو و پیش از آن رییس ستاد مشترک ارتش آمریکا بوده است با حمایت از آنچه که تغییر دموکراتیک در ایران خواند، از جامعه جهانی خواست تا در راه این تغییر از مجاهدین خلق حمایت کنند. وی با اشاره به حمله روز ۸ آوریل به اردوگاه اشرف گفت که باید عاملان و آمران این حمله به عنوان جنایتکاران جنگی تحت تعقیب بین المللی قرار بگیرند!
این رسانه وابسته به باند ولی فقیه ارتجاع، نوشت: وی با تهدید تلویحی ایران گفت : " به عنوان یک فرد نظامی آخر و عاقبت پافشاری رژیم ایران بر برنامه های هسته ای اش را می دانم ، چرا که دولت ایالات متحده به صراحت اعلام کرده است که اجازه نخواهد داد که ایران مجهز به سلاح های هسته ای شود.
در جریان این کنفرانس برخی مقامات سابق کشورهای آمریکایی و اروپایی که با مجاهدین ارتباط مستمر دارند، دعوت داشتند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر