۱۳۹۰ خرداد ۱۰, سه‌شنبه

غضنفر نظام!

سه‌شنبه، ۱۰ خرداد ۱۳۹۰ / ۳۱ می ۲۰۱۱
AddThis Social Bookmark Button

خرابي وضع نظام از حد گذشته، به طوريكه ذوب شدگان در ولايت و دلسوختگان نظام بايد سوريه و بحرين و ليبي را ول كنند و احمدي نژاد را بچسبند كه مرتب داره به نظام گل مي زنه!

خرابی وضع نظام از حد گذشته، به طوریکه ذوب شدگان در ولایت و دلسوختگان نظام باید سوریه و بحرین و لیبی را ول کنند و احمدی نژاد را بچسبند که مرتب داره به نظام گل می زنه!
یکی از سرکردگان سپاه پاسداران در سخنانی بدون نام بردن از احمدی‌ نژاد، او را غضنفر نظام ‌نامید و گفت، امروز میگن ولکش کن مارادونا رو، غضنفر رو بچسب که داره به خودمون گل میزنه! به گزارش سایت خودنویس، پاسدار قاسمی گفته است، باید مراقب غضنفر‌هایی بود که مشغول ضربه زدن به جمهوری اسلامی هستند.
وی گفته فتنه‌ های داخلی به قدری نگرانی ایجاد کرده که نمی ‌توان برنامه‌ ای برای حضور در کشور‌هایی چون بحرین و لیبی داشت.
پاسدار قاسمی که عضو شورای مرکزی قرارگاه عمار است، گفته به حزب‌ الله اعلام شده خود را برای رویارویی با تیم احمدی ‌نژاد آماده کند.
وی افزود حزب‌ الله از برنامه‌ های آینده تیم احمدی ‌نژاد اطلاعی ندارد و نمی ‌داند چقدر توان دارد تا در مقابل اقدامات این تیم بایستد.
قاسمی گفته، خط حزب ‌الله سوراخ بوده و شکست ‌پذیر است و باید مراقب غضنفر‌هایی بود که مشغول ضربه زدن به جمهوری اسلامی هستند.
وی گفته، بحرین بریم، هه! ولش کن، لیبی بریم! وقتی که بوسنی می ‌رفتیم، هنوز حال و هوای جنگ و اون قصه توی کله ‌مون بود که می ‌گفتیم باید بریم. امروز میگن ولکش کن مارادونا را، غضنفر را بچسب که داره به خودمون گل میزنه. حالا پاشم برم بحرین خط سوراخه! بحرین برم!
پاسدار قاسمی گفت، متاسفم از این بابت که امروزه حضور ندارم نه در بحرین نه در لیبی و همه جاهایی که خودم مسبب این قصه بودم. آرزو می‌کردم روزی دنیا اینجوری به هم بریزه، اما فتنه ‌های داخلی این ‌قدر نگرانی ایجاد کرده که جرات نمی ‌کنم یار برای مارادونا بذارم، این ‌قدر غضنفر داریم که گل به خودی میزنه!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر