۱۳۹۰ اردیبهشت ۱۵, پنجشنبه

حسن ساری مهره شناخته شده حزب الله و نیروی تروریستی قدس در بسیج علیه اشرف

چهارشنبه، ۱۴ اردی‌بهشت ۱۳۹۰ / ۰۴ می ۲۰۱۱
AddThis Social Bookmark Button

رژیم ملایان و حکومت مالکی در حضیض محکومیت های جهانی و در برابر نفرت و انزجار مردم عراق از قتل عام و جنایت علیه بشریت در اشرف، با تمام توان دست اندرکار بسیج و نمایش جمعه در قسمت اشغال شده شهر اشرف هستند. حسن ساری از گردانندگان شناخته شده جوخه های مرگ، مهره قدیمی نیروی تروریستی قدس و «حزب الله » در عراق موظف به استخدام نفرات و انتقال مزدور برای تظاهرات علیه ساکنان اشرف ازاستانهای دیالی و تکریت و بابل و کوت و بغداد و العماره و ناصریه و تأمین چادر و غذا برای آنها شده است.
اقدامات گردانهای نیروی تروریستی قدس باید تحت «پرچم عراق» و بنام «مردم عراق» ظاهرسازی شود.
به این منظور، مزدور نافع عیسی، موظف به تهیه پرچم های عراق و ارائه یک نمایشگاه از فعالیتهای موهوم تروریستی مجاهدین در عراق با همان الگوی نمایشگاههای سپاه پاسداران در تهران شده است. در این طرح شماری از مستخدمان عراقی اطلاعات آخوندها باید تحت عنوان «شیوخ » استان دیالی درصف جلوی نمایش قرار بگیرند و بعنوان کسانیکه از حضور ساکنان اشرف در عراق متضرر شده اند به پروپاگاند و لجن پراکنی مبادرت کنند.
سفارت رژیم در بغداد تلاش میکند علاوه بر تلویزیون حکومتی عراق (العراقیه) و کانالهای تلویزیونی عرب زبان رژیم ملایان (العالم، الفرات، المسار و الاتجاه)، خبرنگاران العربیه و الجزیره را هم به این نمایش بکشاند تا با حضور آنها سرپوش و چتری برای رسانه های «خودی» ایجاد شود.
ازطرف کمیته سرکوب در نخست وزیری عراق سی دی و فیلمهای ساختگی برای قالب کردن به رسانه ها در اختیار حسن ساری و عدی خدران و جبار معموری گذاشته شده است تا ثابت کنند که در حمله ۱۹فروردین به اشرف، ساکنان بیدفاع کمپ مسلح و مهاجم ومجهز به دوربین های پیشرفته نظامی بوده اند و خودشان ۳۵ تن از خودشان را کشته اند!
ازبغداد به فرماندهی نیروهای مستقر دراشرف ابلاغ شده است تسهیلات لازم را برای «مردم» و «شیوخ عشائر عراق» که قرار است روز جمعه برای تحصن در زمین های «کشاورزی» به اشرف بیایند فراهم شود.
تمامی این ترتیبات، در شرایطی که بلندگوهای اطراف سیاج اشرف برای شکنجه ساکنان به ۲۸۰ دستگاه افزایش یافته، برای گریز از بازتاب جنایت و مکافات قتل عام در اشرف در مراجع و دادگاه های بین المللی است.
خانم مریم رجوی رئیس جمهور برگزیده مقاومت ایران در ۲۸ فروردین خواستار تعیین نماینده ای از جانب شورای امنیت ملل متحد برای تحقیق کامل و شفاف و مستقل درباره قتل عام در اشرف شده بود. او همچنین در ۶ اردیبهشت از دبیرکل و شورای امنیت ملل متحد خواستار بازدید نماینده ویژه دبیرکل در عراق از اشرف شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر