۱۳۹۰ اردیبهشت ۱۳, سه‌شنبه


غیبت پرهزینه و عبرت تاریخی

سه‌شنبه، ۱۳ اردی‌بهشت ۱۳۹۰ / ۰۳ می ۲۰۱۱
AddThis Social Bookmark Button

رسانه حکومتی الف ۱۲اردیبهشت، بحران در رأس دیکتاتوری آخوندی و غیبت و بازگشت احمدی نژاد را پرهزینه و واقعه یی دردناک برای نظام دانست و باند احمدی نژاد را متهم به فساد اقتصاد و انحراف اعتقادی از نظام معرفی کرد.
این رسانه احمد توکلی طی مقاله یی با عنوان بازگشت رئیس جمهور پس از ۱۳روز، نوشت: رئیس جمهور روز گذشته پس از ۱۳ روز غیبت پر حاشیه به دولت بازگشت..آنچه گذشت عبرتی تاریخی داشت و...پرده دیگری از انحراف جریان متهم به فساد اقتصادی و منحرف اعتقادی و قدرت طلبی را به نمایش گذاشت که تلاش می کرد و می کند تا با فاصله گرفتن از اصول و ارزش های نظام به زعم خود سبد آرای انتخاباتی اش را متنوع سازد.

این رسانه حکومتی در ادامه مطلب خود افزود:
رئیس جمهور بازگشت، گرچه ای کاش این اتفاق دو هفته پیش می افتاد و اساسا بهانه ای به دست مخالفان نظام داده نمی شد. این روزها برای نظام و مردم بی هزینه نبود. درایت بیشتر مسئولین در آینده و اهتمام می تواند مانع از تکرار این وقایع دردناک شود.
طی چند روز گذشته برخی از نزدیکان رئیس جمهور تلاش بیهوده ای کردند که ماجرا را تحریف کنند و اصل داستان را پنهان و وارونه جلوه دهند. در این رابطه به نظر می رسد همچنان سکوت بهترین روش برای خروج از این وضعیت باشد.
رسانه متعلق به احمد توکلی نماینده مجلس ارتجاع، افزود: «طی این روزها اخبار ناگواری به گوش می رسید که دل هر دوستدار نظام و انقلاب را به درد می آورد.این اخبار در سینه می ماند گرچه فراموش نمی شود و شاید لازم باشد در آینده ای نزدیک یک بار دیگر مرور شود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر