۱۳۹۰ خرداد ۴, چهارشنبه


مقاومت ایران درگذشت ناصر حجازی دروازه بان نامدار فوتبال ایران را تسلیت می گوید

چهارشنبه، ۰۴ خرداد ۱۳۹۰ / ۲۵ می ۲۰۱۱
AddThis Social Bookmark Button

ناصر حجازی، دروازه بان ارزنده فوتبال ایران، صبح روز دوشنبه ۲خرداد ، بر اثر ابتلا به بیماری سرطان ریه، در بیمارستان کسری تهران درگذشت و جامعه ورزشی ایران را داغدار کرد.
حجازی در روزهای پایانی عمرش به شدت از سیاستهای ضدمردمی دولت احمدی نژاد انتقاد کرد و بی پروا حرفهای واقعی و درون قلبش را که سه دهه نتوانسته بود به خاطر حاکمیت سیاه آخوندی و وزارت اطلاعات منحوس و جهنمی اش به مردم ایران بزند، عنوان کرد و در سایت شخصی خودش آن را به اطلاع عموم مردم ایران رساند. ناصر حجازی خطاب به رژیم آخوندی اعلام کرد : … من ناصر حجازی هستم ، سرد و گرم روزگار را چشیده ام... هیچ ابایی هم ندارم که اگر من را ببرید و با شلیک ۲ تیر به زندگی ام خاتمه دهید». ناصر حجازی رژیمی را مورد انتقاد قرار داد و محکوم کرد که در پرونده ننگین و سیاهش اعدام دهها تن از بهترین قهرمانان ورزشی ایران زمین، از جمله مجاهدان شهید حبیب خبیری، هوشنگ منتظرالظهور، فروزان عبدی، علا کوشالی، مهشید رزاقی، صمد منتظری و… به ثبت رسیده است.

کمیسیون ورزش شورای ملی مقاومت درگذشت ناصر حجازی، دروازه بان نامدار تاریخ فوتبال ایران را به مردم میهن پرست و ورزشدوست ایران و خانواده محترم حجازی تسلیت می گوید.

کمیسیون ورزش شورای ملی مقاومت ایران
۵خرداد۱۳۹۰ (۲۵می۲۰۱۱)
مسلم اسکندر فیلابی، مسئول کمیسیون ورزش شورای ملی مقاومت
محمد قربانی
اصغر ادیبی
بهرام مودت
حسن نایب آقا
منوچهر ارسطوپور
عباس نوین روزگار

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر