۱۳۹۰ اردیبهشت ۲۷, سه‌شنبه

وقتی حق سر بلند می‌کند، فرانسه برگ اتهام تروریسم علیه مجاهدین خلق را می‌سوزاند

سه‌شنبه، ۲۷ اردی‌بهشت ۱۳۹۰ / ۱۷ می ۲۰۱۱
AddThis Social Bookmark Button

سایت عراق برای همه ۲۳ اردیبهشت، هشت سال قبل، کارتلهای تجاری و صنعتی فرانسه، که قراردادهای بزرگی با رژیم ایران بسته بودند، به‌خاطر کسب رضایت این رژیم، یک حمله‌پلیسی وحشتناک و بی‌سابقه به مقر سازمان مجاهدین خلق در اورسوراواز در حومه پاریس را به پیش بردند، این حمله علیه خانه‌های اعضاء و هواداران و خانواده شهدای مقاومت ایران در پاریس، صورت گرفت که زمینه‌چینی آن نیز این اتهام ساختگی و دروغین بود که آنجا انبار مخفی سلاح و مرکز فعالیتهای مالی تروریستی است.

در این حمله که در فرانسه و اروپا و جهان با انقتادات گسترده‌ای روبه‌رو گردید، تعدادی از اعضای سازمان مجاهدین خلق دستگیر شدند. و ما یادمان هست که این حمله با شکست مواجه شد و تأثیرات منفی بر روی رژیم ایران داشت، چرا که به هیچ سند و مدرکی که این اتهامات دروغین که ساخته و پرداخته اطلاعات ایران به‌منظور بر هم زدن رابطه فرانسه و مقاومت ایران صورت گرفته بود، و آن را بدنام کند، را اثبات کند به دست نیامد، به‌رغم این‌که پلیس فرانسه به‌شدت و به‌دقت زیاد حتی دستشویی‌های مقر این سازمان و خانه‌های اعضاء و هوادارانشان را بازرسی کرده و برای پیدا کردن اسناد موهوم زمینها را کندند ولی چیزی به‌دست نیاوردند. کما این‌که عکسهایی که از این حمله گرفته شده این را اثبات نمود. لذا مجبور شدند که تمامی دستگیر‌شدگان را دستگیر کنند. این داستان در دادگاههای فرانسه کماکان توسط وکلای اطلاعات ایران کش پیدا می‌کرد، درحالی‌که اعضای سازمان مجاهدین خلق هر ساله در همه کشورها، روز ۱۷ژوئن را به‌عنوان روز پیروزی حق بر باطل، جشن می‌گیرند. به یاد می‌آورم که به همین مناسبت سال ۲۰۰۵ در مراسم جشنی که در اشرف در عراق برگزار شد، شرکت داشتم. در این جشن ۱۰هزار عراقی که دوستان و هواداران مجاهدین بودند، شرکت داشتند.

جشن در زیر یک چادر باز و با دکوری که به شکل باورنکردنی توسط هنرمندان و مهندسان اشرف تهیه شده بود، برگزار شد به‌طوریکه از سقف آن قطرات آب به پایین پخش می‌شد تا فضا را برای شرکت‌کنندگان و در گرمای تیرماه در صحرا خنک کند. در مورد برنامه‌‌های هنری نیز موسیقدانان و گروه کر و نوازندگان اشرف قشنگترین ترانه‌ها و آهنگها از نقاط مختلف ایران را مثل آهنگهای فلکلوریک ملیتهای مختلف ایران، به زیباترین شکل، به اجرا درآوردند. یادم هست که در آن زمان که این سن اینقدر قشنگ و زیبا چشم همه را خیره کرده بود، چیزی نبود جز تعدادی از صندوقهای خالی مهمات که، با یک طراحی مهندسی زیبا، روحیه ابتکار انقلابی اشرفیان را به نمایش می‌گذاشت. که هیچ غیرممکنی در مقابل اراده آنها وجود نداشت، و معنای زیادی داشت، که عمیق‌ترین و بزرگترین و مهمترین آنها این بود که بگویند، این تنها سلاح نیست که وسیله جنگیدن برای آزادی و کرامت است! همین بود که آنموقع مرا بر آن داشت که اشرف را ”مروارید صحرای عظیم ”بنامم.

یادم می‌آید که در آن جشن یک سخنرانی داشتم و در آن به این ابتکار اشرفیان اشاره کردم و گفتم که کسی که غیرممکن را نمی‌شناسد، چیزی جز پیروزی در انتظارش نیست. و گفتم که پیروزی مجاهدین خلق در جنگهایشان به‌خاطر آزادی و کرامت، چیزی است که قابل انکار نیست، چرا که حق هستند، و وقتی که حق پیروز می‌شود، بر باطل است که از میان برود. و الآن این روزها است که تکرار می‌شود و درستی آن‌چه در آن سخنرانی گفتم و شش سال قبل نوشتم، به اثبات می‌رسد، و تاریخ این را به ثبت می‌رساند که امکان ندارد حکمت شکست بخورد.
وامروز به‌خوبی این امر دوباره در یک جشن دیده می‌شود، و قضاییه فرانسه این حق را به‌رسمیت می‌شناسد، درست در شرایطی که رژیم فاشیستی تهران و مزدورانش در عراق، جنگ خونینی را علیه اشرفیان به پیش می‌برند، و این طلیعه پیروزی آینده است. این اعتراف قضاییه فرانسه به مشروعیت مبارزه اشرفیان و مجاهدین خلق و مقاومت ایران تماما اشکال مختلف آن هستند، با توجه به اینها است که می‌توانیم بفهمیم چرا رسانه‌های رژیم این روزها اینقدر به دولت عراق فشار می‌آورند که به‌دنبال قتل‌عام اشرف، به همان کار ادامه بدهند، قبل از این‌که بهانه‌ها از دستشان بیرون برود و اتهامهای ساختگی به مجاهدین از میان برود، اتهاماتی مثل این‌که آنها مردم ایران را نمایندگی نمی‌کنند و این فقط یک سازمان تروریستی است. و این همان وحشت باطل است در مقابل حقی که پیروز می‌شود.
اطلاعیهٴ مقاومت ایران در رابطه با حکم دادگاه فرانسه دیدم، که در آن پیروزی جدید دلیرمردان مقاومت ایران را مژده می‌دهد و بدینگونه هر کسی را که پشت آنها صفحهٴ برچسب «تروریسم» گذاشته و آن را بهانه ٴ حمله و هجوم و توجیهی برایجنایتهای خود علیه اشرفیان قرار داده بود خلع‌سلاح می‌کند.
برادران اشرفی! هر چند می‌دانیم که این روزها غم و اندوه از دست دادن بهترین یارانتان قلبتان را می‌فشارد و در همین حال هم با انواع یورشها و آزار و اذیتهای وحشی‌ترین و درنده‌ترین جانوران یعنی مهره‌های ولایت‌فقیه و دم و دنبالچه‌ها و مزدوران او در عراق روبه‌رو هستید درحالی‌که پیکرهای شهدایتان هم‌چنان جلوی چشمانتان روی زمین مانده‌و منتظرند که در خاک پاک مروارید شرف و جاودانگی برای همیشه سر به بالین عزت و سرفرازی بگذارند، ولی با همهٴ این دردهای جانکاه سربلند و سرشار از افتخار و بالندگی هستید، و هر چند می‌دانیم که کشتار ۱۹فروردین چه درد عمیقی را در عمق جانهایتان کاشته است، ولی ما نیز مانند شما چشم به آن فردایی دوخته‌ایم که برای خودتان و همهٴ آحاد ملت ایران و نیز برای تک‌تک ما عراقیان راه آن را هموار کرده‌اید، چرا که ما به عمق پیوند سرنوشت بین دو ملت ایران و عراق و همهٴ جهان و همهٴ بشریت امروز ایمان داریم و به آن با چشم امید و روحی سرشار از افتخار و سرفرازی می‌نگریم. از این‌رو امروز این پیروزی بزرگ را به شما و به خودمان تبریک می‌گوییم و دستتان را می‌فشاریم و با تمام دوستی و اتحاد و همبستگی به شما می‌گوییم: همگی با هم به پیش، به سوی دورانی جدید دوران آزادی و اتحاد خلقها».

بعدی >

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر