۱۳۹۰ خرداد ۱, یکشنبه

خامنه ای :در صورت پافشاری احمدی نژاد از نپذیرفتن مصلحی، اورا برکنار کنید!

شنبه، ۳۱ اردی‌بهشت ۱۳۹۰ / ۲۱ می ۲۰۱۱
AddThis Social Bookmark Button

بنا به گزارشهای موثق دریافتی از درون رژیم ، پس از اینکه احمدی نژاد برای بار دوم از شرکت آخوند مصلحی در جلسه هیأت دولت جلوگیری کرد، به دستور خامنه ای جلسه شورای عالی امنیت رژیم تشکیل شد و در این جلسه تصمیم گرفته شد، در صورت پافشاری احمدی نژاد از نپذیرفتن مصلحی، او را برکنار کنند.

این جلسه با حضور شماری از سرکردگان سپاه از جمله پاسدار جعفری و چند تن از نمایندگان مجلس رژیم، تشکیل شد و در آن تصمیماتی اتخاذ گردید. پس از این جلسه احمدی نژاد در چهارمین و آخرین شب مراسم که در بیت خامنه ای برگزار میشد، شرکت کرد و از آخوند مصلحی برای حضور در جلسه بعدی هیأت دولت ، دعوت نمود.
این گزارش حاکی است، احمدی نژاد سه وزیر برکنار شده نفت، صنعت و رفاه را بخاطر اختلاف آنها با مشایی برکنار کرده است و ادغام وزارتخانه ها تنها بهانه و وسیله یی برای برکناری آنها بود.
گفته می شود، خامنه ای اکنون دست افراد باند خود را برای حملات لفظی و انتقاد به احمدی نژاد باز گذاشته تا در صورت بحرانی تر شدن اوضاع و تصمیم به برکناری احمدی نژاد، از شوک و از هم پاشیدگی نیروهای رژیم بکاهد.
این گزارش همچنین تأکید کرده است، خامنه ای تلاش می کند، احمدی نژاد و مشایی را از هم جدا کند و دستگیریهای اطرافیان احمدی نژاد طی هفته های اخیر به همین منظور صورت گرفته است.
از سوی دیگر، باند احمدی نژاد ـ مشایی معتقد است، خامنه ای قدرت برکناری احمدی نژاد را ندارد، چرا که ضربه جدی به نظام می خورد، لذا ناچار است در برابر اقدامات احمدی نژاد کوتاه بیاید و کوتاه آمدن خامنه ای زمینه را برای اقدامات بعدی احمدی نژاد فراهم می کند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر