۱۳۸۸ آبان ۳۰, شنبه

30 تن در طی 8 ماه گذشته در اهواز اعدام شده اند.

اطلاعيه - اعدام سه زنداني در ملأعام در اصفهان - طي هشت ماه گذشته 30 تن در اهواز اعدام شده اند

880830 رژيم آخوندها سه زنداني را در شهر اصفهان, در ملأعام به دار آويخت. خبرگزاري فارس, ارگان سپاه پاسداران آخوندها, در شماره 28آبان خود نوشت اعدامها در حضور محمدرضا حبيبي, دادستان اصفهان اجرا شده است.
همچنين صادقي, دادستان جنايتكار اهواز, به اعدام 30تن از زندانيان طي هشت ماه گذشته اعتراف كرد. به گفته وي 13نفر به اتهام قاچاق مواد مخدر , سه زنداني به اتهام «محارب و مفسد في الارض» و يك زنداني به اتهام سرقت و 13تن ديگر تحت عنوان قصاص, اعدام شده اند ( خبرگزاري حكومتي فارس- 27 آبان) اين مزدور رژيم هيچگونه اطلاعاتي در مورد اسامي و مشخصات اين محكومان ارائه نكرد.
كارگزاران آخوندها در اصفهان و اهواز علت اجراي اين احكام را تأمين «امنيت», «اجراي عدالت» و همچنين «عدم مسامحه» با «مجرمان» ذكر كردند.
طي روزهاي اخير, كارگزاران رژيم آخوندها ازجمله محسني اژه اي, دادستان كل رژيم, با تأكيد بر اعمال «حداكثر مجازات» در مورد متهمان و همچنين رسانه هاي خبري باند ولي فقيه, با انتشار پياپي اخبار اعدام به تشديد فضاي ارعاب در جامعه مي پردازند.
مقاومت ايران عموم مراجع بين المللي و سازمانهاي حقوق بشري به ويژه كميسر عالي حقوق بشر و گزارشگر اعدامهاي خودسرانه را به محكوم كردن صدور و اجراي اعدام فراخواند و خواستار اقدامات فوري و لازم الاجرا جهت توقف روند فزاينده نقض حقوق بشر در ايران به ويژه مجازات وحشيانه اعدام شد.


دبيرخانه شوراي ملي مقاومت ايران
30آبان 1388(21نوامبر2009)

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر