۱۳۸۸ آبان ۱۲, سه‌شنبه

پیام خانم مریم رجوی به دانشجویان و دانش آموزان غیور ایران زمین


مريم رجوى ،رئيس جمهور برگزيده مقاومت


رئيسجمهور برگزيده مقاومت خانم مريم رجوى، با درود به دانشجويان و دانش آموزان ايران، توفان اعتراضها در دانشگاهها و طغيان ناآرامى در مدارس ايران را بيانگر قدرت بزرگ خيزش مردم ايران براى سرنگونى رژيم ولايتفقيه و برقرارى آزادى و دمكراسى توصيف كرد.

خانم رجوى گفت: روز دوشنبه دانشجوبان دانشگاه صنعتى شريف در پنجمين روز اعتراضات پىدرپى، دانشجويان دانشگاه آزاد در چهارمين روز اعتراضها، و همچنين دانشجويان دانشگاه کاشان در حال اعتراض و تظاهرات بودند، روز يكشنبه دانشجويان دانشگاه خواجه نصير در چهارمين روز حركتهاى اعتراضى خود با پرتاب لنگه كفشهايشان از حضور معاون سپاه پاسدران خامنهاى ابراز خشم كردند. دانشجويان دانشگاههاى زنجان، كرمان، اهواز، كرج، قزوين، ايلام، تبريز، اصفهان، رشت، تربيت معلم، شيراز، مشهد و شهرهاى ديگر ايران، با فريادهاى اللهاكبر شبانه، با شعارهاى مرگ بر ديكتاتور، با شعارنويسى، يا تظاهرات و اجتماعات پرشور، موج اعتراضات پرتوانى را كه از ابتداى سال تحصيلى جديد آغاز كردهاند، ادامه دادند.

با اين موج بىوقفه، تدابير امنيتى رژيم براى كنترل دانشگاهها، كه در سراسر تابستان گذشته در كار بود، به جايى نرسيد و آنچه مايه وحشت بزرگ خامنهاى بود، يعنى روشن شدن موتور اعتراضها در دانشگاهها و مدارس محقق شد. چنان اعتراضهايى كه از ابتداى مهرماه گذشته تا بهحال، به هيچ يك از مقامات دولت گماشته ولىفقيه اجازه حضور علنى در محيطهاى آموزش عالى را نداده و تلاش هر يك از آنها براى قدم گذاشتن به ساحت دانشگاهها، هر بار خوارى و سرشكستگى كل رژيم را در پى داشته است.

حقيقت اين است كه با وجود اين همه نهاد سركوبگر، با وجود احضارها، دستگيرىها، اخراجها و محروميت پىدرپى دانشجويان از تحصيل يا سكونت در خوابگاهها، قواى اشغالگر ولايتفقيه در دانشگاهها شكست خوردهاند.
حقيقت ديگر اين است كه اين جوشش قيامهاى مردم ايران براى آزادى است كه عصيان و ناآرامى را در دانشگاههاى ايران به اوج رسانده است و البته اين قيامى است تا پيروزى.

خانم مريم رجوى همچنين اشكال مختلف اعتراضها و مخالفتهاى دانش آموزان را كه از سوى معلمان تهران گسترش حالت طغيان در مدارس توصيف شده، نشانه ديگرى از استمرار و همهگير شدن قيام مردم ايران دانست و به دانش آموزان و نوجوانان دلير درود فرستاد.

رئيسجمهور برگزيده مقاومت خطاب به دانشجويان و دانشآموزان گفت در برابر توطئهها و سركوبگرىهاى اين رژيم به بنبست رسيده براى ارعاب جامعه، بر همبستگى خود بيفزاييد و به خواهران و برادران خود در اشرف بنگريد كه در برابر وحشيانهترين و سختترين حملههاى و دسيسههاى اين رژيم الگوى درخشانى از پايدارى خلق كردهاند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر