۱۳۸۸ آبان ۱۱, دوشنبه

منبع خبر سایت همبستگی.

PostHeaderIcon منتظری تأکید کرد ازسالها قبل به خامنه ای پیام داده که وی درموقعیت مرجع نیست و حق فتوادان ندارد

مجموعه خبري - اخبار رژيم
دوشنبه, ۱۱ آبان ۱۳۸۸ | ۰۲ نوامبر ۲۰۰۹
AddThis Social Bookmark Button

منتظری طی یک نوار ویدیویی که اخیرا از طریق اینترنت منتشر شده، تأکید کرد ازسالها قبل به خامنه ای پیام داده که وی درموقعیت مرجع نیست و حق فتوادان ندارد. منتظری گفت امام جمعه های رژیم حقوق بگیر ومورد نفرت مردم هستند.
منتظری در این نوار گفته است: »این هم بهتون بگم که چهار تا روزنامه را وادارند به یکی حمله کنند، چهار بچه تو قم راه بیندازند و اینها دیگه فصلش گذشته، فرضا ائمه جمعه رو هم تحریک کنند یک چیزی بگند، همه می دونند امام جمعه ها حقوق بگیرهان. اگه چهار تا بچه رو بندازن همه فهمیدن دیگه برد نداره، اگر روزنامه ها رو ببرن بنویسن، روزنامه ها اینقدر چیز نوشتند مردم فحششون می دهند، اینها دیگه برد ن

داره، بایست عمل کرد. اینجا به آقای خامنه ای باید گفت آقای خامنه ای این که با یه روایتهایی باید علاج کرد، اولا دو سه تا نیست، ما ۱۲تاشو اینجا جمع کردیم، ثانیا باید عمل کرد، برایش فکری کرد، فکری که بشه روش عمل بکنی، و حالا بر فرض مسأله مرجعیت چرا دیگه، مرجعیت که شما نیستند در شأن مرجعیت، زمانش تذکر دادیم، اون هم قبل از فوت آقای اراکی، در شرف فوت مرحوم آیت الله اراکی بود من دیدم به وسیله آیت الله مؤمن چند تا پیام برای ایشون دادم که اینم متن پیامه به دستشون هم رسیده با چیزای دیگه، این هفتمش رو من می خونم، تا ببینیدبه ایشون پیغام دادم منتهی دیگه نخواستند گوش بدن، نوشتم مرجعیت شیعه همواره قدرت معنوی مستقلی بوده، به جاست این استقلال به دست شما شکسته نشود و حوزه های علمیه جیره خوار حکومت نشوند که برای آینده اسلام و تشیع مضر است و هر چند ایادی شما تلاش کنند، جنابعالی اثباتا موقعیت علمی مرحوم امام رو پیدا نمی کنید. مگذارید قداست و معنویت حوزه ها با کارهای دیپلوماسی ارگانها مخلوط شود. کی (نامفهوم)تو قم چه حقی داره تو حوزه بیاد، چهار تا بچه راه بیندازه حوزه رو به هم بزنند، و نگذارید قداست و معنویت حوزه ها با کارهای دیپلوماسی ارگانها مخلوط شود، به مصلحت اسلام و حوزه ها و جنابعالی است که دفتر شما رسما اعلام کند چون ایشون کارشون زیاد است و وظیفه اداره کشور را به دوش دارند، از جواب دادن مسائل شرعی معذورند و از حال به بعد جواب مسائل شرعی داده نمی شود. و رسما مراجعات علمی و دینی و حتی وجوه شرعیه جزئیه را کمافی السابق به حوزه ها ارجاع بدهید. این تاریخش دوازدهِ هشت در وقتی که تازه آقای اراکی رو برده بودند تا بیمارستان، اونجا آیت الله مؤمن، وسیله آیت الله مؤمن برای ایشون پیغام دادم، هفت تا چیزه، این یکیشه، و خودآیت الله مؤمن، به من گفت به یکی از آقایون که می رود آنجا مینشیند مسائل را مطابق نظر مثلا آقای خامنه ای جواب می دهد گفتم ایشون که رساله نداره، شما چه جوری فتاوی برطبق ایشون جواب می دین؟ گفت ما رو تحریر امام جواب می دم، گفتم آخه مردم مسأله ایشون رو می خواهند، گفت ایشون میگند فتواش مثل فتوای امامه، ما رو تحریر امام جواب می دهیم. خوب این همش مبتذل کردن مرجعیت شیعه نیست. این کار جامعه مدرسین چهار تا بچه رو راه می اندازند چهار تا بچه، در شب فوت اقای اراکی ما تو قم بودیم، راه انداختند، تو خیابون اونجا راست جامعه مدرسین یک چهار تا از تهران پاشند آمدند هفت هشت تا هم بیشتر نبودندزورکی هم امدند گفتند، هفت تا بودند که ایشون هم جزوش بود، نیست ایشون در حد مرجعیت، حق هم نداره فتوا بده بی رودبایستی بگم بنابراین مرجعیت شیعه رو مبتذل کردن، بچگانه کردند با چهار تابچه اطلاعاتی که راه انداختند. اینها مصیبتهایی است که ما توی این کشور می بینیم، خدایا به حق محمد و آل محمداین کشور امام زمان رو به حق امام زمان استقلالش رو حفظ فرما.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر