۱۳۸۸ آبان ۱۲, سه‌شنبه

نیروهای سرکوبگر رژیم به حلت آماده باش در آمدند.


براساس گزارشهاى دريافتى از تهران، تمام نيروهاى امنيتى، نظامى و انتظامى ديكتاتورى آخوندى در وحشت از خيزش مردم در روز 13آبان، بهحالت آمادهباش درآمدهاند و در برخى نقاط حكومت نظامى اعلام نشده برقرار شده است.
نيروهاى سرکوبگر سپاه پاسداران قرار است تمام محدوده خيابان آزادى وخيابان انقلاب را پوشش دهند. مزدوران بسيجى وظيفه برخورد با مردم معترض در محدوده خيابان فسلطين و طالقانى را برعهده گرفتهاند. گارد ويژه نيروى انتظامى با حق شليک تير، کار محافظت از سفارت روسيه را برعهده گرفته است. مأموران سركوبگر نيروى انتظامى شاغل در کلانتريها نيز بهطور عمومى در سطح شهر حضور خواهند داشت.
تمرکز نيروهاى سپاه پاسداران در خيابانهاى آزادى و انقلاب است تا از شکل گيرى تجمع گسترده وميليونى مردم جلوگيرى كنند. سپاه ضد سيدالشهدا واقع در ميدان حر مسئوليت پوشش اين محدوده را برعهده گرفته است.
هم‌چنين ظرف روزهاى دوشنبه و سهشنبه عدهيى از مزدوران بسيجى براى مقابله با تظاهرات 13آبان، از شهرهاى مختلف به تهران آورده شدند و در ساختمانهاى كه متعلق به دانشگاه تهران مىباشد مستقر شدهاند. در حال حاضر اطراف دانشگاه تهران و خيابان طالقانى و سفارت سابق آمريکا مملو از مزدوران بسيجى است.
هم‌چنين حکومت نظامى اعلام نشدهاى در پارک ها و خيابانهاى تهران برقرار شده است.
امروز سهشنبه مأموران سركوبگر نيروهاى انتظامى در ميدان وليعصر و ونک از تجمع بيش از سه نفر ممانعت بهعمل مىآوردند.
منبع خبر سایت سازمان مجاهدین.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر