۱۳۸۸ آبان ۱۷, یکشنبه

واشنگتن پست: به مخالفين گوش فرا دهيد
واشينگتن پست
واشينگتن پست
واشنگتن پست با عنوان ”به مخالفين گوش فرا دهيد“ نوشت: روز چهارشنبه، تظاهرات كنندگان ايرانى در حالى كه شعار مىدادند ”اوباما اوباما يا با اونا يا با ما“ و در حالى كه پليس رژيم ايران آنها را مورد ضرب و شتم قرار مىداد، به شيوهيى تحقير آميز زير حلقه مفقود شده اوباما خط كشيدند. اوباما و مشاورانش مىبايد پيام اين مخالفان را با قلبشان بشنوند… .
واشنگتن پست افزود: در هفته گذشته دست دراز شده باراك اوباما توسط بسيارى از رهبران تبهكار، مانند رژيم ايران و سوريه رد شد… . تاكتيك دست دراز كردن شايد كه راه خودش را در ايران رفته باشد! اما خامنهاى، بالاترين مقام كشور از حرفهاى تحريكآميز استفاده كرد تا بتواند خواستههاى اوباما و آمريكا در مورد پيشنهاد غنىسازى اورانيم به ايران، در روز اول اكتبر در ژنو را، محكوم بكند… .
همزمان، تظاهرات كنندگان نگرانند كه ذهن يك سويه اوباما در رابطه با فعاليتهاى هستهيى ايران، به قيمت مشروعيت دادن به خامنهاى و احمدىنژاد از جيب مخالفان باشد… اصول برقرارى رابطه تا نقطهيى ابزار خوبى است، . اما بايد يك طرح دومى هم باشد، اكنون اوباما بايد نشان بدهد كه موقع رو در رويى با رژيم ايران چه چيزى در دست دارد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر