بسيج سخيف مزدوران اطلاعات آخوندها عليه مقاومت ايران در مركز استان والدوآز در فرانسه

واكنش ابلهانه و ديوانه وار وزارت بدنام عليه مجاهدان اشرف با تمسخر شهروندان فرانسوي و هموطنان ايراني مواجه شد

در پي روشنگريهاي كارساز مقاومت ايران درباره تأسيسات پنهان اتمي رژيم ولايت فقيه و به دنبال انتشار گزارش دبير كل ملل متحد به شوراي امنيت درباره حمله به ساكنان اشرف, همزمان با انتشارحكم دادگاه اسپانيا درباره رسيدگي به جرايم مزدوران رژيم در قرارگاه اشرف, بعداز ظهر روز شنبه هفتم آذرماه, اطلاعات بدنام آخوندها در يك واكنش هيستريك و ابلهانه, يك دوجين از مزدوران پيشاني سياه خود را براي ايجاد سرو صدا و لجن پراكني عليه مقاومت ايران, در مركز استان والدواز, تخليه و به جست و خيزهاي ميموني در اين رابطه ناگزير نمود. مزدوران گشتاپو آخوندها كه با تعدادي پناهجوي اجيرشده افغاني و افريقايي به عنوان سياهي لشكر حدود 20نفر بودند, از كشورهاي مختلف اروپايي بار زده شده و با چند خودرو هلندي از جمله بنز كاميونت نقره يي به شماره 66 BP PV و بنز كاميونت مشكي به شماره 15 VX LR و يك سيتروئن فرانسوي به شماره548 BXQ 60 به سرژي پونتواز, حمل و نقل شده بودند.

اسامي مزدوران از پيش افشا شده عبارتند از: كريم حقي, هادي شمس حائري, بهزاد عليشاهي از هلند, محمدحسين سبحاني و علي قشقاوي از آلمان, جواد فيروزمند, محمد كرمي, عليرضا نصرالهي, محمد بازيارپور حسن پيرانسر, منصور نظري و محمد رزاقي از فرانسه, بتول ملكي از سوئيس و عباس صادقي نژاد از دانمارك. آنان چندين گوني بروشور و تعدادي پلاكارد براي توزيع و نصب در راه آهن سرژي پونتواز به همراه داشتند كه از قبل توسط سفارت رژيم تهيه شده بود.

پناهجويان بي خانمان و اجير شده افغاني و افريقايي بعدأ گفتند كه از ماهيت سياسي و مزدوري عوامل اطلاعات آخوندها مطلع نبودند و به آنها گفته شده بود براي تظاهرات عليه احمدي نژاد به سرژي پوانتواز مي روند!

جست و خيزهاي ميموني مزدوران با تعجب و اعتراض شهروندان فرانسوي مواجه شد و بروشورها و جزوات وزارتي دقايقي بعد به سطلهاي زباله ايستگاه راه آهن ريخته شد. عوامل اطلاعات آخوندي وقتي مانور پرسخافت خود را نقش بر آب ديدند, با لمپنيسم و دهان دريدگي خاص “احمدي نژادي”, به هتاكي عليه شهروندان فرانسوي و ايرانيان و هواداران مقاومت پرداختند و تلاش كردند درگيري ايجاد كنند. اما ايرانيان آزاده به شعارهاي “مرگ بر ديكتاتور” و “مرگ برخامنه اي” بسنده كردند. مزدوران كه از اين شعارها به طور مضاعف در هم ريخته بودند, به تعرض و هجوم فيزيكي به جانب هموطنانمان مبادرت كردند. از جمله هموطن ايراني آقاي علي اماني در اثر ضربات جنون آميز مزدوران كريم حقي, محمدحسين سبحاني و محمد كرمي از ناحيه صورت و چشم زخمي شد.

پليس محلي پس از اطلاع از حضور افراد وابسته به وزارت اطلاعات و اقدام به ضرب و جرح و ايجاد مزاحمت, شماري از آنها را دستگير كرد و بقيه پا به فرار گذاشتند. اداره پليس در بررسي سابقه امر بر اين نكته انگشت گذاشت كه شماري از اين افراد از جمله محمدحسين سبحاني جزو كساني هستند كه در سالن فياپ در پاريس در 17 ژوئن 2008 به چاقوكشي عليه ايرانيان مبادرت كرده بودند.

مقاومت ايران ضمن هشدار نسبت به صدور الگوهاي كهريزك و اوين به كشورهاي اروپايي از سوي عوامل فاشيسم مذهبي, تأكيد كرد مزدوران مزبور علاوه بر جاسوسي و گردآوري اطلاعات, سرپل اقدامات تروريستي براي گشتاپوي آخوندها محسوب مي شوند. مقاومت ايران بار ديگر كشورهاي اروپايي و به ويژه فرانسه را به دستگيري و اخراج جاسوسان و مزدوران اطلاعات بدنام رژيم ايران فرا مي خواند.

دبيرخانه شوراي ملي مقاومت ايران

8 آذر1388 (29 نوامبر 2009)