۱۳۸۸ آبان ۲۴, یکشنبه

ترس ووحشت رژیم ازاستقبال مردم ایران از برنامه های سیمای آزادی.


رژيم آخوندى در اعتراف به استقبال مردمى از سيماى آزادى ـ تلويزيون ملى ايران، با غيظ و هراس اعلام كرد: سيماى آزادى كه مربوط به فعاليت منافقان است از جمله رسانه‌هايى است كه متأسفانه به بيشتر خانه‌هاى ايرانى نفوذ كرده است.
خبرگزارى حكومتى ايسنا با نقل اظهارات ‌مقام سازمان صدا و سيماى رژيم نوشت: «على دارابى، در همايش بين‌المللى غدير با اشاره به تلاش دشمن در ميدان جنگ رسانه‌يى، تصريح كرد: دشمن براى پياده كردن اهداف خود ديگر در ميادين نظامى سرمايهگذارى نمى‌كند بلكه سرمايه‌گذارى اصلى او در جنگ رسانه‌اى و از طريق شبكه‌هاى ماهواره‌يى است».
دارابى كه يكى از مهمترين مهرههاى رژيم در اعمال سانسور و دروغپردازى است، به سوز و گداز از رويگردانى و ابراز انزجار مردم ايران از برنامه‌هاى صدا و سيماى رژيم و گرايش روزافزون آنها به تلويزيون ملى ايران پرداخت و استكبار جهانى را در پشت شبكههاى ماهوارهيى ضدحكومتى دانست. خبرگزارى رژيم در اين باره نوشت: «دارابى همچنين از رشد روزافزون حضور ماهواره در ميان خانواده‌هاى ايرانى خبر داد و اين روند را نگران كننده دانست و افزود ميزان روى آوردن مردم به ماهواره نسبت به سال قبل دوبرابر شده است.
قائم مقام سازمان صدا و سيماى رژيم اذعان كرد كه تمامى مردم ايران بىاعتنا به اعمال سركوبگرانه رژيم در برچيدن ماهوارهها و بهرغم پرداخت بهاى سنگين بهخاطر ممنوعيت ماهواره در ايران تحت حاكميت ملاها، در تلاشى بىوقفه براى دستيابى به ماهواره هستند. خبرگزارى رژيم در اين رابطه گفت: «دارابى با اشاره به غيرقانونى بودن استفاده از ماهواره در كشورمان مگر براى عده‌اى از خواص و نخبگان، اظهار كرد: امروز با توجه به اينكه 40 درصد مردم به انواع شبكه‌هاى ماهواره‌اى دسترسى دارند، مى‌توان گفت بيشتر مردم ما جز نخبگان هستند».
خبرگزارى حكومتى ايسنا نوشت: دارابى در پايان خاطرنشان كرد: انواع شبكه‌هاى تجزيهطلب قومى، تبليغاتى و بازاريابى، فارسى زبان ضدفرهنگى و سيماى آزادى كه مربوط به فعاليت منافقان است از جمله رسانه‌هايى هستند كه متأسفانه به بيشتر خانه‌هاى ايرانى نفوذ كرده‌ و بعضا دچار فروپاشى خانواده‌ها مى‌شوند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر