۱۳۸۸ آبان ۲۴, یکشنبه

منبع خبر سایت همبستگی.

PostHeaderIcon سپاه پاسداران ارتجاع، مجاهدین و قرارگاه اشرف را عامل آشوب و تفرقه و چنددستگی در عراق خواند

مجموعه خبري - رسانه ها
یکشنبه, ۲۴ آبان ۱۳۸۸ | ۱۵ نوامبر ۲۰۰۹
AddThis Social Bookmark Button

در پی شکست مفتضحانه سفر پاسدار علی لاریجانی به عراق و ابراز انزجار مردم و جریانهای سیاسی و پارلمانترهای عراقی از مأموریت ننگین لاریجانی برای سرکوب مجاهدین و دخالت در انتخابات این کشور، سپاه پاسداران ارتجاع، مجاهدین و قرارگاه اشرف را عامل آشوب و تفرقه و چنددستگی در عراق خواند که سابقه فعالیتهای تروریستی آن گوش فلک را کر کرده و از این رو در عراق به مغزشویی «در جهت تفرقه در عراق و نسبت دادن ائتلافها به کشورهای دیگر تلاش می‌کند»!
سپاه پاسداران در خبرگزاری اختصاصی خود موسوم به فارس خبر داد: اعلام انزجار این گروهک تروریستی از فعالیتهای گروه‌ها و تشکلهای سیاسی عراق به رهبری سید عمار حکیم که در مسیر وحدت و یکپارچگی، بیش از هر زمان دیگری برای شرکت

فراگیر در انتخابات پارلمان این کشور حاضر می‌شوند و در صدد ائتلاف و اتحاد با یکدیگرهستند، قابل تأمل و بررسی می‌باشد. در این سالها این گروهک در جهت ایجاد آشوب، بلوا و چند دستگی بین قومیت‌های مختلف عراق حرکت کرده و در این بی‌راهه از هیچ کوششی مضایقه نکرده است.
خبرگزاری پاسداران آنگاه تهدید کرده است که اگر وضعیت امنیتی و سیاسی عراق به سمت مورد نظر حکومت ایران حرکت کند، رژیم و ایادی و مزدورانش داد خود را از مجاهدین بازپس خواهند گرفت! چرا این گروهک با قیل و قال بسیار برای رسیدن به اهداف و منافع خود از هیچ کوششی دریغ نکرده و همچنان بدنبال ماهیگیری در آب گل آلود است و برای ادامه مناسبات فرقه‌ای و مغزشویی و تکنیکهای کنترل ذهن اعضا، در جهت تفرقه در عراق و نسبت دادن ائتلاف‌ها به کشورهای دیگر تلاش می‌کند.
یک سخنگوی مجاهدین در باره هیستری سپاه جهل و جنایت از اینکه مجاهدین استراتژی آخوندها را در عراق، مانند تنور جنگ خمینی، گِل گرفتهاند گفت: کف بر دهانآوردن نیروی تروریستی قدس و سپاه پاسداران از نقش مجاهدین تعجبی بر نمیانگیزد: سگ داند و پینه دوز که در انبان چیست!

از سوی دیگر خبرگزاری اختصاصی ولی فقیه ارتجاع،وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی موسوم به خبرگزاری مهر،به نقل از سفیر رژیم در بغداد خبر داد: به گفته سفیر ایران در عراق با حضور برخی نمایندگان عضو کمیسیون قضایی مجلس ایران در هیئت لاریجانی بحث موافقتنامه استرداد مجرمین و معاضدت قضایی بین ایران و عراق موضوع دیگری بود که بین مقامات ایران و عراق درباره آن تبادل نظر شد.
کاظمی قمی با تاکید بر اینکه نمی توان زمان قطعی به عنوان زمان خروج کامل منافقین از عراق مشخص کرد، ابراز داشت که دولت عراق نسبت به خروج منافقین از این کشور اهتمام دارد و چون نسبت به عملکرد منافقین در کشورشان ناراضی و نگرانند، اخراج منافقین به عنوان یک موضوع در دستور کار دولت عراق قرار دارد.
پاسدار کاظمی قمی با مسخرگی وسفاهت بی مانند در باره نتایج سفر لاریجانی به عراق گفت: انتقال تجارب پارلمانی ایران به عنوان کشوری که صد سال سابقه پارلمانی دارد از جمله موضوعاتی بود که در سفر رئیس مجلس به عراق مطرح شد. وی ابراز امیدواری کرد که با سفر لاریجانی به عراق کمیسیون های اقتصادی و قضایی دو پارلمان نیز بتوانند در وضع قوانین و اصلاح قوانین موجود تعامل داشته باشند.
سخنگوی مجاهدین خاطرنشان کرد: منظور از تجارب پارلمانی و انتخاباتی نظام ولایت فقیه، شیوه بیرون کشیدن یک مرحله ای پاسدار احمدی نژاد از صندوقها و منظور از تعامل قضایی و اقتصادی، تعامل در دست و پا بریدن و اعدامهای جمعی و چپاول نجومی است!

رژیم آخوندی با تأسف و حسرت بسیار در تلویزیون کُرد زبان خود اعلام کرد: ۶ماه از پایان مهلت دولت عراق برای اعضای گروهک منافقین برای ترک این کشور گذشته اما هیچ کشوری درخواست پناهندگی آنها را نپذیرفته است.
رژیم حسرت بدل آخوندی افزود: همه اعضای گروهک تروریستی منافقین، مجرم هستند، چرا که به صورت غیرقانونی به عراق رفته اند و پرونده ۴۵۰نفر از اعضای بالای این گروهک به اتهام انواع اعمال ترویستی علیه عراقیان، در دادگاههای این کشور در حال بررسی می باشد. گروهک تروریستی منافقین به نام مستعار مجاهدین خلق، علیرغم ترور شمار زیادی از مردم و مقامات جمهوری اسلامی ایران، به فرمان صدام، در سرکوب مخالفان این رژیم همکاری داشتند و ۲۰۰تن از اعضای آنها تابعیت آمریکایی و کانادایی دارند.
یک سخنگوی مجاهدین بدون نام مستعار به ولی فقیه ارتجاع و پاسدار لاریجانی گفت: پاسدار، بسیجی، تیغ و تبر و لجن پراکنی به زبانهای کُردی و عربی دیگر اثر ندارد !!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر