۱۳۸۸ آبان ۲۴, یکشنبه

افشاى گوشهيى از جنايات دژخيمان ولى فقيه ارتجاع در زندانها عليه زنان ميهن
زنان قربانيان نظام پليد آخوندي
زنان قربانيان نظام پليد آخوندي
گوشهيى از جنايات هولناك دژخيمان ولىفقيه ارتجاع در زندان گوهردشت و قتل زنجيرهيى زنان زندانى فاش شد.
سايت فعالين حقوقبشر و دمكراسى در گزارشى در اين باره نوشت: قتلهاى زنجيرهاى از سال 1384 آغاز شده است و هم‌چنان ادامه دارد. گفته مىشود که آخرين آن زندانى به نام هديه مويدى بوده است. تا بهحال نام 9 زن زندانى که بهطرز فجيع در بند 7 زنان زندان گوهردشت به قتل رسيدهاند محرز شده است. ولى گفته مىشود که تعداد زنان به قتل رسيده بيش از اين آمار است.

در ادامه اين گزارش آمده است: زنان زندانى که سنين آنها بين 22 تا 30سال مىباشد. به اتهام مصرف مواد مخدر و بد حجابى دستگير مىشوند. آنها را بيش از يک ماه در سلولهاى انفرادى با شرايط بسيار سخت قرار مىدهند. بازجويان، زنان را با تهديد و وعده دادن وادار به اعترافها غير واقعى مسائل غيراخلاقى مىکنند. پس از گرفتن اعترافها از زنان جوان، عليه آنها پرونده سازى مىکنند و پرونده را به دادگاه مىفرستند و آنها را به احکام سنگين محکوم مىکنند. دژخيمان، زنان بىدفاع و بىنام ونشان را که محکوم به زندان شدهاند بهعنوان بردگان جنسى و به‌طور مستمر مورد تجاوز جنسى قرار مىدهند. در صورت مقاومت و دفاع از خود آنها را به سالن 21 بند7 زنان که داراى شرايط بسيار سختى است انتقال مىدهند.

در قسمت ديگرى از گزارش سايت فعالين حقوقبشر و دمكراسى آمده است: ابتدا اين قتلها در خود سالن و در مقابل چشمان ساير زندانيان صورت مىگرفت. ولى بعد از آن هر وقت قصد داشتند که زن زندانى را به قتل برسانند از سالن 21 بند7 زنان زندان گوهردشت به سلولهاى انفرادى منتقل مىكردند و در آن‌جا با شيوه فجيعى به قتل مىرساندند. دژخيمان علت مرگ را خودکشى و يا نرسيدن مواد مخدر در پرونده آنها ذکر مىکنند.
يکى از زنان جوانى که به قتل رسيده مهناز اکبر تهرانى است. او به سلول انفرادى با دست‌بند و پا بند منتقل مىشود و در آن سلول بهدار آويخته مىشود و بيش از 12ساعت آويزان بوده است.

اسامى تعداد ديگرى از زنان زندانى که در قتلهاى زنجيرهاى بند7 زنان زندان گوهردشت به قتل رسيدهاند عبارتند از: شيرين ذوقى، کاترين صفا کرمانشاهى، مينا ملکى، فرشته رجب زاده، آرزو عبدى، هانيه هاديان و فرشته،

هم‌چنين اسامى تعدادى از دژخيمان و شكنجهگران و مجريان قتلهاى زنجيرهاى در زندان گوهردشت کرج عبارتند از: رئيس بند 7 زنان زندان گوهردشت پاسدارى به نام سيمين جليلوند و مريم خادم شريفى (با نام مستعار مريم محمدى. هم‌چنين على حاج کاظم رئيس زندان، على محمدى معاون زندان، رضا ترابى رئيس بازپرسى زندان، خادم رئيس قبلى بند1 كه به قزلحصار منتقل شده است، کرمانى و فرجى رئيس و معاون حفاظت و اطلاعات در قتلهاى زنجيرهاى زندان مستقيما نقش دارند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر