۱۳۸۸ دی ۶, یکشنبه

سردمداران رژيم آخوندي و سركردگان نيروهاي سركوبگر

از گستردگي قيام عاشورا به وحشت افتاده اند

به گزارش ستاد اجتماعي مجاهدين در داخل كشور, كليه سركردگان نيروهاي سركوبگر از گستردگي و شدت قيام قهرمانانه مردم تهران در روز عاشورا به وحشت افتاده اند, آنها كه در صحنه حضور دارند, مرتب در تماسهاي بيسيمي خود ابراز نگراني مي كنند و نيروي كمكي در خواست مي كنند. در ساعت 1200 كليه نيروها و گردانهاي احتياط بسيج وارد صحنه شدند

سرتيپ پاسدار نجار, وزير كشور, با خط مستقيم در ارتباط دائم با سرتيپ پاسدار احمدي مقدم فرمانده نيروي انتظامي است و تحولات را لحظه به لحظه دنبال مي كند. نجار به طور مستقيم با جليلي, دبير شورايعالي امنيت, در ارتباط است و نفرات شورايعالي امنيت در محلشان حضور دارند و در حال آماده باش هستند.

عبداللهي, معاون انتظامي وزارت كشور, به همراه تمدن, استاندار تهران, در محل كنترل دوربينها در وزارت كشور هستند و صحنه ها را به طور مستقيم مانيتور مي كنند .

در ساعت 1200 وقتي سيل جمعيت از ميدان انقلاب بسمت ميدان آزادي عبور ميكرد, برخي از فرماندهان نيروهاي سركوبگر اعلام كردند وضعيت بحراني و تهديدات بالاست و با تيراندازي هم امكان پراكنده كردن جمعيت نيست.

سركردگان بسيج نسبت به احتمال تهاجم جوانان به مقر بسيج ناحيه مقداد ابراز نگراني كردند و به نيروهايشان هشياري دادند.

سپاه پاسداران, براي مقر خامنه اي حفاظت ويژه در نظر گرفته و چند لايه پاسدار براي حفاظت اين مقر مستقر كرده است.

در داخل مقر بسيج ناحيه مقداد تحت پوش مراسم عزاداري تا 20 هزار نيروي آماده بسيج و سپاه را براي شرايط اضطراري مستقر كرده بودند.

دبيرخانه شوراي ملي مقاومت ايران

6دي1388(27دسامبر2009)

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر