۱۳۸۸ دی ۷, دوشنبه

مريم رجوي, مردم ايران را به همبستگي و نيروي انتظامي را به خوداري از تعرض به مردم فرا ميخواند

خانم مريم رجوي, رئيس جمهور برگزيده مقاومت ايران, در مراسم روز عاشورا, كه شب گذشته در اقامتكاه وي برگزارشد، به قيام شجاعانه مردم درود فرستاد و گفت: قيام امروز با شعارهاي «مرگ بر خامنه اي» و «مرگ بر اصل ولايت فقيه» كه به رغم حضور سنگين نيروهاي سركوب صورت گرفت, نشان داد كه تحولات به صورت غيرقابل بازگشتي به طرف سرنگوني تماميت فاشيسم ديني حاكم بر ايران پيش مي‌رود. همان شعار و مسيري كه تا كنون 120 هزار تن از اعضا و هواداران مقاومت ايران بهخاطر آن, توسط اين رژيم بهشهادت رسيده اند و هم اكنون هزاران عضو سازمان مجاهدين خلق ايران در اشرف براي آن پايداري ميكنند.

خانم رجوي عموم مردم ايران را, از هر قشر و مذهب و گرايش سياسي, به همبستگي و همدلي فراخواند و به مأموران نيروي انتظامي قويا هشدار داد و آنان را به خودداري از هرگونه تعرض و حمله و دستگيري و اهانت به مردمي كه براي كسب آزادي بهپا خاسته‌اند، فراخواند. وي گفت: همه كساني كه نمي‌خواهند شريك جنايتهاي باند خامنه‌اي شوند همه كساني كه نمي‌خواهند در سرنوشت سياه اين رژيم سهيم شوند، بايد خودشان را از اين رژيم و از سركوبگري‌هايش كنار بكشند.

رئيس جمهور برگزيده مقاومت ايران افزود: مقابله با خطر عاجل دسترسي رژيم آخوندي به بمب اتمي و صدور تروريسم آن, فقط يك راه دارد و آن تغيير رژيم به دست مردم و مقاومت آنهاست كه امروز نشانه هاي آن بر همه جهانيان آشكار شده است. هركس حقيقتاً خواهان صلح و امنيت در منطقه و جهان است بايد‌ در كنار مردم ايران قرار گيرد و امتياز دادن‌هاي دنائت بار به فاشيسم مذهبي مانند پرونده سازي و به كارگيري برچسب تروريستي عليه مقاومت ايران را متوقف كند. وي ابراز اميدواري كرد كه همه دولتها, به ويژه در آمريكا و اروپا, به هوش آمده و بيش از اين در سياست شكست خورده تعامل با فاشيسم مذهبي درجا نزنند.

دبيرخانه شوراي ملي مقاومت ايران

7دي1388(28دسامبر2009)

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر