۱۳۸۸ دی ۶, یکشنبه

قيام سراسري ايران- عاشورا-شماره17

خيابان ۱۶آذر: عكس منحوس خامنه اي به زير كشيده شد

10موتور سيكلت و چندين خودروي حكومتي به آتش كشيده شد و برخي از ماموران انتظامي از دستور مافوق براي حمله به مردم سرپيچي كردند

تهران صحنه رويارويي جوانان و مردم دلاور با نيروهاي سركوبگر رژيم مرگزده آخوندي است. تظاهر كنندگان در خيابان ۱۶آذر با شعار «اين ماه ماه خون است يزيد سرنگون است» پلاکارد بزرگي از خامنه‌اي را به زير کشيدند.

در امتداد خيابان انقلاب تا بلوار کشاورز جنگ و گريز تمام عيار در جريان است. خيابان کارگر شمالي از بلوار کشاورز تا خيابان فاطمي در دست مردم است و جوانان نيروهاي ضدشورش و لباس شخصي‌ها را عقب رانده اند.

در خيابانها و ميادين حد فاصل ميدان انقلاب تا بلوار کشاورز تظاهرات پراکنده اما پرقدرت در جريان است. در برخي از اين مناطق جوانان تظاهر کننده و نيروهاي سركوبگر به سنگ‌پراکني به سوي يكديگر مشغولند.

در همين مناطق در فاصله ساعت12 تا 1 بعد از ظهر 4تن از تظاهر كنندگان به شهادت رسيدند. مناطق فوق دست كم 10موتورسيكلت گارد ويژه و نيروهاي بسيج توسط تظاهركنندگان خشمگين, به آتش كشيده شده است.

در اثر شليك نيروهاي سركوبگر و ضربات باتون و گاز اشك آور ... شمار زيادي از مردم تهران مجروح و يا شديدا مضروب و مصدوم شده اند.

شماري از خودروهاي حكومتي در درگيريهاي امروز به آتش كشيده شده است. در بسياري از موارد زماني كه نيروهاي سركوبگر بويژه بسيجيان فردي را دستگير كرده اند, مردم با هجوم متقابل او را آزاد كرده اند و بسيجيان مجبور به فرار شدند.

در برخي نقاط پاره اي از ماموران نيروي انتظامي از دستور مافوق خود براي حمله و شليك به مردم سرپيچي كرده اند.

دبيرخانه شوراي ملي مقاومت ايران

6دي1388(27دسامبر2009)

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر