۱۳۸۸ دی ۱, سه‌شنبه

مردم دلير سيرجان، در صحنه اعدام دو زندانى، به دژخيمان آخوندى تهاجم كرده و با آنها درگير شدند
تهاجم جوانان دلير به  مأموران جنايتكار ولي  فقيه - آرشيو
تهاجم جوانان دلير به مأموران جنايتكار ولي فقيه - آرشيو
مردم سيرجان امروز در اعتراض به اعدام دو زندانى در ملأ عام در اين شهر تظاهرات كرده و با مأموران سركوبگر نيروى انتظامى درگير شدند.
مردم و خانوادههاى خشمگين اين دو زندانى، پس از اجراى حكم اعدام با سر دادن شعارهاى ضدحكومتى و پرتاب سنگ بطرف مأموران جنايتكار نيروى انتظامى، دو اعدامى خود را كه گفته مىشود يكى از آنها هنوز زنده بود، با خود مىبرند.
مأموران جنايتكار نيروى انتظامى با شليك تير هوايى و گاز اشك‌آور براى جلوگيرى از اعتراض مردم و بردن دو اعدامى مىكند تلاش مىكنند ولى موفق نمىشود.

خبرگزارى سپاه پاسداران موسوم به فارس به اعتراض مردم در سيرجان اعتراف كرد و با عنوان ”اعداميهاى سيرجان ربوده شدند“ نوشت: در اقدامى غيرمنتظره بستگان دو نفر اعدامى كه جمعيت زيادى را تشكيل داده بودند، با سر و صداى زياد قبل از اعدام و حتى فحاشى به مسئولان منتظر بودند تا حكم اجرا شود و آنها حمله كنند و بهمحض اجراى حكم، محوطه اعدام سنگباران شد… در اين شلوغى بستگان اعدامى‌ها اجساد خود را ربودند. گفته مى‌شود كه يكى از آنها هنوز زنده است كه به دست اقوام خود افتاده است.
اسامى اين دو اعدامى اسماعيل‌فتحى‌زاده و محمد اسفنديارپور مىباشد و اتهام آنها از جمله حمل و نگهدارى سلاح جنگى غيرمجاز، عنوان شده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر