۱۳۸۸ دی ۶, یکشنبه

خروش ميليونها ايراني در عاشورا و خون شهيدان امروز, نشان قطعيت و فوريت سرنگوني رژيم آخوندي

خانم مريم رجوي, رييس جمهور برگزيده مقاومت ايران, طي پيامي خروش ميليونهاي ايراني را كه در روز عاشورا با شعار مرگ بر خامنه اي مرگ بر ديكتاتور, در سراسر كشور به خيابانها آمده اند, نشان قطعيت و فوريت سرنگوني رژيم منحوس آخوندي توصيف كرد و گفت هر چند فاشيسم ديني حاكم بر ايران در روز عاشورا جوانان ميهن ما را به خاك و خون كشيد, اما همچون عاشوراي1357, همه علائم از شمارش معكوس اين رژيم خبر ميدهد. روزي بزرگ آزادي مردم ايران هر چه نزديك تر ميشود.

وي با درود به جواناني كه امروز با شليك نيروهاي سركوبگر به شهادت رسيدند, گفت روزهاي فاشيسم ديني حاكم بر ايران به شمارش افتاده و هيچ نيرويي قادر به نجات آن نيست.

رييس جمهور برگزيده مقاومت ايران ضمن تسليت به خانواده شهيداني كه در روز عاشوراي حسيني در راه آزادي ايران زمين به خاك افتادند, عموم مردم ايران را به بزرگداشت اين شهيدان و همبستگي و حمايت از خانواده هاي شهيدان و زندانيان سياسي فراخواند.

خانم رجوي به جامعه جهاني و بويژه ايالات متحده و اتحاديه اروپا هشدار داد كه اين رژيم رفتني است آينده از مردم و مقاومت ايران است. مذاكره و معامله و مماشات با اين رژيم قرون وسطايي هيچ حاصلي براي آنها نخواهد داشت و فقط ملايان حاكم بر ايران را در سركوب و كشتار مردم ايران تشويق ميكند.

دبيرخانه شوراي ملي مقاومت ايران

6دي1388(27دسامبر2009)

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر