۱۳۸۸ آذر ۲۴, سه‌شنبه

اطلاعيه دبيرخانه شوراي ملي مقاومت ايران

جابجايي اجباري ساكنان اشرف-شماره3

توطئه بمب گذاري در نزديكي محل تجمع خبرنگاراني كه قصد رفتن به اشرف داشتند

فرافكني ملايان حاكم بر ايران به منظور سرپوش گذاشتن بر نقش رژيم در انفجارهاي بغداد

در حاليكه قيام مردم ايران ناقوس مرگ فاشيسم ديني حاكم را به صدا در آورده, حكومت آخوندها فشارهاي خود را به دولت عراق براي جابجايي اجباري ساكنان اشرف تشديد كرده است.

پس از يكسال تحريم مطبوعاتي اشرف, هفته گذشته سخنگوي دولت عراق خبرنگاران را دعوت كرد كه در روز 15دسامبر در يك تور مطبوعاتي ترتيب يافته از سوي حكومت عراق از اشرف بازديد كنند و از برنامه هاي مورد نظر كميته بستن و جابجايي ساكنان اشرف فيلم و گزارش تهيه كنند.

اكنون در پي انفجارهاي امروز بغداد, كه گفته ميشود يكي از آنها مشخصا در نزديكي محل تجمع خبرنگاران صورت گرفته است, رژيم آخوندي بلادرنگ در يك موضعگيري رسوا, انفجارها را به سازمان مجاهدين خلق ايران نسبت داد و ادعا كرد “شايد اين انفجارها هشداري باشد به خبرنگاران كه به انتقال مجاهدين از پايگاهشان .... پوشش ندهند”.

ترديدي نيست كه اين بمب گذاري كثيف در نزديكي محل تجمع خبرنگاران توسط رژيم آخوندها و نيروي تروريستي قدس ترتيب داده شده است. اما رژيم در يك تلاش مذبوحانه براي سرپوش گذاشتن بر نقش خود نعل وارونه مي زند و اين جنايت تروريستي را به مجاهدين نسبت ميدهد.

مقاومت ايران همچنانكه در اطلاعيه دبيرخانه شورا در 17 آذر 1388 خاطرنشان كرده, اسناد و اطلاعات موثقي از درون سپاه پاسداران و نيروي تروريستي قدس در اختيار دارد كه نشان مي دهد رژيم ايران و مزدورانش مسئول انفجارهاي پيشين بغداد هستند و مواد انفجاري و تسليحات آن را تامين مي كنند. اين اسناد همچنين نشان ميدهد دولت عراق به نقش رژيم ايران كاملا آگاه است, اما برخي مقامات عراقي عمداً اين حقيقت را كتمان ميكنند و اذهان را از منشأ اصلي تروريسم و نا امني در عراق منحرف مينمايند.

دبيرخانه شوراي ملي مقاومت ايران

24 آذر 1388(15 دسامبر 2009)


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر