۱۳۸۸ دی ۸, سه‌شنبه

ستاد اجتماعي مجاهدين در داخل كشور 11تن از شهيدان قيام روز عاشورا را شناسايي كرد

ستاد اجتماعي مجاهدين در داخل كشور, دست كم 11تن از شهيدان قيام شجاعانه روز عاشورا در تهران را شناسايي كرد.

اسامي 8 تن از اين شهيدان كه به دست پاسداران جهل و جنايت و نيروهاي سركوبگر رژيم آخوندي به شهادت رسيدند, عبارتند از: امير ارشدي, محمدعلي راسخي نيا, مهدي فرهادي راد, سيدعلي موسوي, شهرام فرجي, رحمان صديقي, جهانبخت پازوكي و امير ارسلان تاجمير.. اسامي يك شهيد زن و دو شهيد مرد ديگر كه اجساد آنان در پزشكي قانوني كهريزك ميباشند در دست تدقيق و تحقيق مي باشد.

شهيدان امير ارشدي, محمدعلي راسخي نيا, مهدي فرهادي راد و سيدعلي موسوي به ضرب گلوله به شهادت رسيدهاند. شهيدان شهرام فرجي, رحمان صديقي و جهانبخت پازوكي با ضربات باتون و شليك گلوله شهيد شده اند.

شهيد امير ارسلان تاج مير با شقاوت تمام توسط دژخيمان رژيم در ميدان ولي عصر با خودرو به زير گرفته شد. رژيم آخوندها از تحويل جسد وي به مادرش كه از كاركنان تلويزيون رژيم است, خودداري مي كند. سردژخيم احمد رضا رادان براي سرپوش گذاشتن بر اين جنايت فجيع با اشاره به اين جوان, مدعي شد كه به نحو مشكوكي از پل كالج به پايين پرتاب شده است.

سركردگان رژيم آخوندي خشمگين و مستاصل در برابر قيام سراسري مردم در روز عاشورا گفتند ”از چندي قبل رجوي با اين تحليل كه در روز عاشورا بايد يك صف آرايي تاريخي انجام شود! عده اي را براي اغتشاش در اين روز اجير كرد” و تاكيد نمودند”نيروهاي تروريستي و از جمله سازمان مجاهدين و عناصر نفوذي خارجي به فتنه و ناآرامي در ايران دامن مي زنند” و با اعلام اينكه شماري از اعضاي سازمان مجاهدين را دستگير كرده اند, وعده دادند ”قوه قضائيه آنها و بخصوص مجاهدين را با مشت آهنين خواهد كوبيد” ( رسانه هاي حكومتي در روزهاي 6 و 7 دي ماه).

اطلاعات تكميلي ستاد فرماندهي مجاهدين در داخل كشور درمورد اسامي و مشخصات ساير شهيدان تهران و شهرستانها متعاقبا به اطلاع هموطنان خواهد رسيد.

مقاومت ايران عموم هموطنان را به گرد آوري اسامي شهيدان قيام سراسري مردم ايران به ويژه در عاشورا و ارسال آنها به دفاتر اين مقاومت در كشورهاي مختلف جهان فرا ميخواند.

دبيرخانه شوراي ملي مقاومت ايران

8 دي 1388(29 دسامبر 2009)

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر