۱۳۸۹ اردیبهشت ۲۵, شنبه

نکاتي درباه يک خيانت بزرگ فراموش ناشدني - مسلم اسکندر فيلابي

890223 اجازه بدهيد قبل از طرح چند نکته درباره آخرين توطئه وزارت اطلاعات در ورودي اشرف پايدار مراتب سپاس خودم را به ايستادگي قهرماناني که در اشرف زرين ترين برگ تاريخ معاصرمان را رقم مي زنند ابراز کنم. درود بيکران بر سترگ دلاوران انسان دوست و مبارز مجاهد و اشرفيان. به راستي که اينان پهلوانان واقعي تاريخ ايران هستند. همچنين تقدير مي کنم از فعاليتهاي هواداران مقاومت در ايران و همه جاي جهان. يک نان به دو روز اگر بود حاصل مرد
در کوزه شکسته اي دمي آبي سرد
مأمور کم از خودي چرا بايد بود
يا خدمت چون خودي چرا بايد کرد
«خيام»
قريب به سه ماه است که مزدوران رژيم خميني در ورودي اشرف به اجراي يک توطئه ننگين و يک خيانت بزرگ نسبت به مردم ايران زمين مشغولند. اين کار بي ترديد مزدوري بي حد و حصري است براي رژيم جنايتکار.
تصور ابلهانه اين بيچارگان و عقب ماندگان فکري و اجتماعي اين است که مجاهدين خلق را مي شود با اين قبيل تهديدها و سر و صداها به تسليم وادار کنند، و يا حداقل مهر سکوت در برابر حکومت ظالم خامنه اي و مزدورانش را برلبهاي آنان بزنند. اما واقعيت اين است که که اين بيچارگان هيچ شناختي از مجاهدين ندارند. آنها با ارزشهاي شيطاني خود ارزشهاي فرشته گونه مجاهدين را به چالش مي کشند. و شگفتا که همواره در مجامع بين المللي و نزد انسانهاي آزاد جهان و ايران بور و رسوا مي شوند. اين حقيران زبون با خلق و خوي شيطاني و خودخواهي و خود محور بيني به جنگ فرشتگاني آزاديخواه با خلق و خوي فدا، صدق، بخشش برخاسته اند. به همين دليل هم هست که هربار بيشتر از پيش مورد لعن و نفرين مردم آزاديخواه و متمدن جهان و ايران قرار مي گيرند. آنان از اين واقعيت بديهي غافلند که اگر مجاهدين اگر اندکي از اين اخلاقيات همچون دروغ و دغلها، و بي وطنيهاي آخوندها را داشتند نمي توانستند حتي يک روز در برابر ديکتاتوري خميني ملعون و بازماندگانش با آن همه «امدادهاي غيبي» دوام آورند.
مجاهدين در اشرف، ايران و هر جاي ديگر جهان همراه با هوادارانشان به شناختي واقعي از پيرامون خود و نيروهاي سياسي درگير در صحنه روز وطنمان رسيده اند. اما اگر چون کوهي استوار عزم کرده اند تا در فلک سياسي ميهن طرحي نو دراندازند به اين دليل است که علاوه بر شناخت درست براي پرداخت بهاي آزادي همواره پيشگام و پيشقدم بوده اند. آنها برآنند که با شناختي علمي و مترقي از انسان و جامعه و با پرداختي سنگين و به راستي کمرشکن انسان ايراني را از آوارگي، خفقان، بي خانماني و اعتياد برهانند.
آنان براين عزم پاي فشرده اند که به ظلم و بي حرمتي رژيم آخوندي به فرهنگ ايراني و مذهب اسلام و ساير مذاهب پايان دهند و آزاديهاي فردي و اجتماعي و اقتصادي، فرهنگي و اعتقادات و يا عدم اعتقاد به مذاهب را به ارمغان بياورند. آنان در برابر اين همه رسوايي رژيم آخوندي در انظار جهانيان که به نام ملت شريف ايران، مذهب اسلام و فرهنگ تاريخي ما تمام شده است جامعه جهاني را با مهر و محبت و گذشت و فداکاري به احترام نسبت به مردم ايران بنمايند. در اين مسير مجاهدين در عمل مبارزاتي خود نشان داده اند که چيزي براي خود نخواسته و نمي خواهند و هرجاي جهان که باشند با کار و کوشش و قناعت مردم جهان را به احترام به خود و ملتشان وادار مي کنند.
حال در برابر اين همه فداکاري شگفت آور و غرور آفرين خيل خائنان و مزدوران ارتجاع را نگاه کنيم که در ورودي اشرف گردآمده اند و مجاهدان پاکباز را به قتل و شکنجه و کشتار تهديد مي کنند. اما عمق فاجعه اين جاست که اين ميزان از سبعيت و درندگي که از عمق ايدئولوژي آخوندي زبانه مي کشد اين بار توسط دژخيمان و شکنجه گر شلاق به دست در اوين و گوهردشت اجرا نمي شود. در يک مدار پيچيده تر اين مثلا خانواده ها هستند که به ميدان آمده اند. حرفها و هدفها فرقي با هم ندارد اما اين بار دشنه به کف خامنه اي و با دستکش خامنه اي عرضه شده است. و راستي که ارتجاع در دجاليت هيچ کم ندارد و شيطانهاي بزرگ و کوچک عالم را درس مي دهد. البته در تاريخ ايران کساني که به سرداران ميهن خود خيانت کرده اند در گذشته ها نيز وجود داشته اند. مشهورترين و درعين حال کثيف ترين آنها افشين و کوهيار هستند. اين به اصطلاح خانواده ها نيز در جنس و جنم از آن جمله مي باشند. اين جماعت ننگي ابدي براي خود خريده اند. اما هرگز از گندم ري نخواهند خورد. اينان نبايد فراموش کنند که تنها يک سال بعد از اين که بابک خرمدين، سردار بزرگ و مبارز ايران، توسط افشين خائن دستگير و تسليم به خليفه شد خليفه عباسي او را نيز به قتل رساند و گفت کسي که به بابک رحم نکند و خيانت کند حتما به من نيز خيانت خواهد کرد. ننگ ديگر اين قبيل خائنان در تاريخ ما مربوط به کوهيار برادر مازيار مرد هزار شمشير است. کوهيار خائن برادرش رابه مزدوران متجاوز فروخت. اين ناجوانمردي تاريخي را براي خودش به ثبت رساند.
و حالا پس از چندين قرن مبارزات ايرانيان، و فراز و نشيب هايي که اين مملکت و اين مردم داشته اند، در قرن بيست و يکم چشم جهانيان به چنين نوع «خانواده» هايي باز شده است.
در اين جريان آخوندها بهتر از هرزمان ديگر نشان دادند که به واقع برايشان خانواده، همسايه ، فاميل هموطن و همسر هم مذهب بودن هيچ حرمت و معنا و مفهومي ندارد.
اين اعمال نشان مي دهد که حکومت آخوندي هيچ بويي از دين و خدا و دستورات انسان دوستانه تمام اديان جهان نبرده است.
آنها فقط به قدرت و پول مي انديشند و براساس اين فرهنگ کثيف آخوندي است که خانواده ها را وادار مي کنند تا به در اشرف بروند و به اعضاي خانواده هايشان ناسزا بگويند. و تا بدانجا جلو بروند که به واقع روي يزيد و شمر و افشين و کوهيار و.... را سفيد کرده اند.
اين خودفروختگان در زماني که بسياري از وجدانهاي آگاه بشري در سطح جهاني براي نجات مردم ايران و حق و حقوق مجاهدان اشرفي به پا خاسته اند خود را به ننگي آلوده اند که ديگر پاک شدني نيست. اما تا آن جا که به مجاهدين و مقاومت ايران مربوط مي شود اين اعمال زشت و جنايتکارانه به نفع مجاهدين تمام شده. اکنون ديگر همه مي دانند که بايد به حمايت از اشرفيها برخاست.
هرآن که گردش گيتي به کين او برخاست
به غير مصلحتش رهبري کند ايام
کبوتري که دگر آشيان نخواهد ديد
قضا همي بردش تا به سوي دانه دام
۲۱ ارديبهشت ۱۳۸۹ / ۱۱ مي ۲۰۱۰

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر