۱۳۸۹ خرداد ۱, شنبه

دختر منتظری خطاب به موسوی:چرا به اعدام های زمان پدرم انتقاد نکردید

شنبه، ۰۱ خرداد ۱۳۸۹ / ۲۲ می ۲۰۱۰
AddThis Social  Bookmark Button

سایت جهان وابسته به باند خامنه ای نامه سعیده منتظری، دختر آقای منتظری، به موسوی را درج کرده و نوشته است: «(سعیده منتظری) با یاد آوری حمایت موسوی از اعدام منافقین در سالهای ابتدای انقلاب، اعتراض اخیرش به اعدام تروریست ها را رفتاری متناقض خواند.

این نکته اشاره دارد به حرفهای سر دژخیم جعفری دولت آبادی که در پاسخ اعتراض موسوی به اعدامهای اخیر گفته بود: ««کسانی که مدعی پیروی از خط امام (ره) هستند، چگونه می توانند آموزه های ایشان را که ایستادگی در برابر گروهک های معاند بود فراموش کنند؟ ... در همان سالهایی که اعدامهایی بر اساس حکم حضرت امام (ره) علیه منافقین صورت گرفت، ایشان نخست وزیر بود. اگر چنین ادعایی دارد، چگونه در آن دوران خدمت کرد؟!»

جهان در ادامه گزارش خود با اشاره به نامه سعیده منتظری نوشت: «وی در ادامه موسوی را دعوت به توبه از گناهان خود کرد و از او خواست نسبت به اعدام منافقین در سالهای ابتدای انقلاب نیز تبری جوید: این وظیفه همگانی است که گذشته خود را نقد نماییم و اگر اشتباهی داشته ایم در صدد جبران آن برآییم. آنها بایستی قبل از این که تاریخ و آیندگان به نقد کردار آنان بپردازند، خود گذشته خود را نقد نمایند. حتماً می دانید که نقد صادقانه به نفع جنبش سبز هم خواهد بود».

سعیده منتظری در نامه خود خطاب به موسوی نوشته بود: «من درصدد تأیید سخن ایشان نیستم، اما بد نیست از سخنان ایشان به این نتیجه برسیم که نقد و نقادی را بایستی به عنوان یک نیاز برای جامعه بدانیم. چرا عملاً همگی کردارمان را به تاریخ می سپاریم تا آیندگان ناقد ما باشند؟!».

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر