۱۳۸۹ اردیبهشت ۱۹, یکشنبه

شكست توطئه آخوندها، عليه مجاهدان اشرف و سازمان مجاهدين خلق ايران
شهر اشرف
شهر اشرف
كوچك نمايى خط خط معمولى بزرگنمايى خط
ديكتاتورى آخوندى بار ديگر به شكست وناكامى تشبثاتش عليه مجاهدان اشرف و سازمان مجاهدين خلق ايران اذعان كرد.
به گزارش خبرگزارى فارس وابسته به سپاه پاسداران، محجوب نماينده مجلس ارتجاع كه در جلسهيى از مزدوران اطلاعات آخوندى از قماش مزدوران اعزامى به ورودى اشرف، تحت عنوان «همايش خانواده‌هاى شهداى ترور»، سخن مىگفت، اظهارداشت: از جانب خانه كارگر وكيلى به پادگان اشرف فرستاده شد و پيگيريهاى حقوقى در اين خصوص را انجام داديم تا آنها را به سزاى اعمالشان برسانيم… متأسفانه به دليل ضعف خود از نظر حقوقى نتوانسته‌ايم حقوق شهداى ترور را استيفا كنيم.

اين نماينده مجلس ارتجاع همچنين گفت: طرح شكايت به سازمان بين‌المللى كار و ارائه مدارك به دولت فرانسه و حتى طرح شكايت با كارشكنى اين دولت روبهرو شده و تاكنون به نتيجه‌اى منجر نشده است.
ايرنا خبرگزارى رسمى حكومت آخوندى در اين باره گزارش داد: دولت فرانسه در مورد شكايت از منافقين هيچ همكارى نداشته است.
عليرضا محجوب، نماينده تهران در مجلس شوراى اسلامى از همكارى نكردن دولت فرانسه در طرح شكايت و اقدام عملى عليه گروه تروريستى منافقين، انتقاد كرد.

در گزارش خبرگزارى فارس وابسته به سپاه پاسداران از همايش خانوادههاى اطلاعات آخوندى همچنين آمده است: «اسماعيل كوثرى عضو كميسيون امنيت ملى و سياست خارجى مجلس در اين همايش، تنها هدف منافقين و كسانى كه در جبهه باطل قرار گرفته‌‌اند را از پيش‌ رو برداشتن افراد مصمم در راه حق خواند».

در همين جلسه، يك مزدور ديگر رژيم تحت عنوان دبير انجمن نجاست، راجع به ابعاد تلاشهاى شكست خورده ديكتاتورى آخوندى عليه مجاهدان اشرف گفت: «ديدار و گفتگو با بيش از 100تن از مقامات خارجى… . از جمله فعاليتهاى انجمن عدالت بوده است».

ناظران آگاه، هدف از برگزارى اين قبيل همايشها را روحيه دادن به مزدوران وارفته اطلاعات آخوندى و حاكى از ناكامى توطئهها و تشبثاتش رژيم عليه مجاهدين مىدانند. بهخصوص كه زوزههاى 80روزه مزدوران اعزامى در ورودى اشرف، جزفضيحت و نفرت فزاينده درميان ايرانيان آزاده و درميان مردم عراق و درسطح بينالمللى نتيجهيى نداشته است

يادآورى مىكنيم، اطلاعات آخوندى اخيرا درجمعبندى خود از اقداماتش عليه اشرف به شكست اين تلاشها و اصالت واستحكام مجاهدين اذعان نمود و اعلام كرد: «تا زمانى که تشکيلات و ديسيپلين تشکيلاتى مجاهدين بر شکل و محتوا، اين‌چنين باقى بماند، هر گونه تغيير و از جمله گسست مناسبات و روابط بين بدنه و راس تشکيلات، غيرممکن خواهد بود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر