۱۳۸۹ خرداد ۳, دوشنبه

پیام زندانی سیاسی میثاق یزدان نژاد به مناسبت سالگرد۴خرداد

دوشنبه، ۰۳ خرداد ۱۳۸۹ / ۲۴ می ۲۰۱۰
AddThis Social  Bookmark Button

سالگرد ۴ خرداد روز اعدام پنج تن از بنیانگذاران و مرکزیت سازمان مجاهدین خلق ایران،محمد حنیف نژاد ،اصغر بدیع زادگان، سعید محسن،محمود عسکریزاده و رسول مشکین فام در سال ۵۱ فاتحانه از شرط خون گذشتند تا واژه مقدس شهادت بنام شجاعان بپیوندد و نام مجاهد جاودانه در یادها بماند. حنیف کبیر در سال ۴۴ نهال سازمان را کاشت و در ۴ خرداد ۵۱ با خون خود و چهار تن از یاران پاکش شجره طیبه را آبیاری کرد و با این آبیاری آن جاوندانگی اش را تضمین کرد.

آقای طالقانی در مورد آنان گفته بود حنیف نژاد ،سعید محسن ،بدیع زادگان،مشکین فام ،عسکریزاده آنان شاگردان دلداده مکتب قرآن بودند.آنان نوران پاکی بودند که در تاریکی درخشیدند و پس از ۷ سال از خون آنها سیلاب ها برخواست که بساط غارتگر استثمارگران را در هم نوردید.

همانطور که دژخیم آن زمان با اعدام مبارزان تحت عنوان خرابکار به خیال خامش فکر می کرد که مبارزه تمام و مبارزین مرعوب می شوند می خواست بقای خودش را بیشتر کند. دژخیم این زمان هم که با اعدام تحت عنوان تروریست و محارب بهترین جوانان را دستگیر می کند به زندان می اندازد،احکام سنگین می دهد و اعدام می کند هی هات من الذله ,می خواهد عمرش را کمی بیشتر کند.

ولی دیگر این به اصطلاح قدرت نماییها از موضع ضعف فایده ای ندارد از خیلی وقت پیش شناسنامه اش مهر باطل خورده است.

میثاق یزدان نژاد

۰۱ خرداد ۱۳۸۹

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر