۱۳۸۹ اردیبهشت ۲۶, یکشنبه

تاييد احكام اعدام هواداران و خانواده مجاهدان اشرف، مبين استيصال رژيم در قبال قيام و حمايت عمومى از اشرف است
سه تن از زندانيان سياسي هوادار مجاهدين كه توسط قضائيه جنايتكار  آخوندي به اعدام محكوم شده اند
سه تن از زندانيان سياسي هوادار مجاهدين كه توسط قضائيه جنايتكار آخوندي به اعدام محكوم شده اند
كوچك نمايى خط خط معمولى بزرگنمايى خط
متن اطلاعيه صادره از سوى شوراى ملى مقاومت ايران به شرح زير است:

خانم رجوى: تاييد احکام اعدام هواداران و خانواده مجاهدان اشرف، مبين استيصال رژيم آخوندى در مقابل قيام مردمى و استقبال و حمايت گسترده عمومى از اشرف است


دادستان جنايتکار تهران امروز اعلام کرد حکم اعدام ۶زندانى سياسى خانواده مجاهدان اشرف و هوادار سازمان مجاهدين خلق ايران مورد تأييد قرار گرفته است. محمدعلى صارمى، جعفر کاظمى، محسن دانش پور مقدم و پسرش احمد دانشپور مقدم، و محمدعلى حاج آقايى بهخاطر سفر به اشرف و حضور بستگانشان در اشرف، به اعدام محکوم شدهاند. به گفته دادستان رژيم، جرم نفر ششم، يعنى عبدالرضا قنبرى اينست که ”روز عاشورا مستقيما براى مجاهدين گزارش مىداده“ است.
خانم مريم رجوى رئيسجمهور برگزيده مقاومت ايران حکم اعدام هواداران و خانوادههاى مجاهدان اشرف، را مبين استيصال فاشيسم دينى حاکم بر ايران در مقابله با قيام مردم بهپاخاسته و استقبال و حمايت سراسرى و روزافزون مردمى از مقاومت ايران و رزم آوران آزادىستان اشرف توصيف کرد. وى افزود: آخوندهاى جنايتکار بيهوده تلاش مىکنند، با شکنجه و اعدام زندانيان سياسى و هواداران مجاهدين، بر شعلههاى سرکش قيام مردم ايران و از حمايت روزافزون آنها از اشرفيان قهرمان جلوگيرى کنند، اين جنايتهاى فجيع و قرون وسطايى، تنها خشم و نفرت عموم مردم ايران از رژيم آخوندى و عزم آنان براى سرنگونى اين رژيم را دوچندان مىکند.

خانم رجوى گفت: تأييد احکام اعدام خانواده مجاهدان اشرفى در حاليست که ۱۰۰ روز است وزارت اطلاعات و نيروى تروريستى قدس، با همکارى دولت و نيروهاى عراقى، شمارى از مزدوران خود را تحت عنوان خانواده به ورودى اشرف آوردهاند تا به شکنجه روانىاشرفيان و ايجاد تحريک و آشوب و زمينهسازى براى کشتار آنان بپردازند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر