۱۳۸۹ اردیبهشت ۲۸, سه‌شنبه

توافق اعلام شده از سوى فاشيسم دينى حاكم بر ايران، مانور مسخره رژيم درمانده آخوندى براى فرار از تحريمها است
مريم رجوى- رئيس جمهور برگزيده مقاومت
مريم رجوى- رئيس جمهور برگزيده مقاومت
كوچك نمايى خط خط معمولى بزرگنمايى خط
خانم مريم رجوى رئيسجمهور برگزيده مقاومت ايران، توافق اعلام شده از سوى فاشيسم دينى حاكم بر ايران براى مبادله اورانيوم غنى شده در تركيه را مانور مسخره رژيم درمانده آخوندى براى فرار از تحريمهاى بينالمللى توصيف كرد. رژيمى كه با سركوب وحشيانه و شكنجه و اعدام درصدد مقابله با قيام مردم ايران است و از تصويب قطعنامه جديد شوراى امنيت به شدت وحشت دارد.

خانم رجوى افزود اين مانور ادامه فريبكارى و صحنهسازى و مخفى كارى براى تكميل پروژه تسليحات اتمى است. رژيم رو به سقوطى كه دستيابى به بمب اتمى و صدور تروريسم و بنيادگرايى را تضمين بقاى خود مىداند.
اين رژيم هرگز با مذاكره و مماشات دست از پروژه تسليحات اتمى خود برنمىدارد.
اين رژيم در حالى از انتقال بخشى از اورانيوم 3 و نيم درصد غنى شده به تركيه صحبت مىكند كه هزاران سانتريفيوژ در نقض آشكار قطعنامه‌هاى شوراى امنيت، در نظنز مشغول كار است.

رئيسجمهور برگزيده مقاومت، با تاسف از نقشى كه برزيل و تركيه براى نجات قاتلان و شكنجهگران مردم ايران از بحران و سقوط برعهده گرفتهاند، خاطرنشان كرد: مردم ايران خواهان تغيير اين رژيم و خواهان دموكراسى و صلح و ثبات در اين منطقه از جهان هستند. هيچ مانور سياسى و هيچ حمايت خارجى نمىتواند اين رژيم را از سرنگونى محتوم نجات بدهد. 8سال پس از افشاى مراكز اصلى اتمى در نظنز و اراك توسط مقاومت ايران، سياست شكست خورده مذاكره و مماشات با رژيم و اعطاى بستههاى مشوق، آن را به سلاح اتمى نزديكتر كرده و از اينرو رسواتر از آن است كه قابل توجيه باشد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر