۱۳۸۹ اردیبهشت ۲۶, یکشنبه

دم خروس سرقت تنديس مشاهير ميهن، از زير عباى خامنهاى، بيرون زد
تنديس مشاهير, خاري در چشم مرتجعان
تنديس مشاهير, خاري در چشم مرتجعان
كوچك نمايى خط خط معمولى بزرگنمايى خط
سايت آتى نيوز از سايتهاى زنجيرهاى باند ولىفقيه ارتجاع، از واکنش خامنهاى نسبت به مجسمههاى سلسله هخامنشى در ديدار از نمايشگاه کتاب خبر داد.
در اين بازديد خامنهاى هنگام برخورد با مجسمههاى هخامنشى با عصبانيت به وزير ارشاد خود گفت: مجسمههاى هخامنشى را برداريد در غيراين صورت برخورد مى‌کنم.

آتى نيوز نوشت: «به گزارش خبرنگار فرهنگى ـ اجتماعى آتى نيوز، در پى بازديد رهبرى از بيستوسومين نمايشگاه بين‌المللى کتاب، خامنه‌اى تذکرى نيز به وزير فرهنگ و ارشاد اسلامى دادند.
برپايه اين خبر رهبر انقلاب در جريان اين بازديد و هنگام عبور از غرفه انتشارات, مجسمه‌هاى دو مترى هخامنشى را ديدند که بعد از لحظاتى با لحنى جدى خطاب به وزير ارشاد خواستار جمع‌آورى اين مجسمه‌ها شدند و فرمودند در غيراين صورت برخورد مى‌کنم.
بنابراين گزارش اين مجسمه‌ها در ابتداى ورودى به سالن‌ناشران خارجى قرار داده شده بود که طول آنها به دو متر نيز مىرسيد.
درحال حاضر و در پى اين تذکر مقام رهبرى به وزير فرهنگ و ارشاد اسلامى، حسينى که خود نيز مخالف وجود اين مجسمه‌ها بود فوراً دستور جمعآورى مجسمه‌هاى هخامنشى را داده و در حال حاضر مجسمه‌ها از نمايشگاه کتاب جمعآورى شدند».

ياد آورى ميشود كه طى هفتههاى اخير رسانههاى حکومتى از ربوده شدن مجسمههاى مشاهير ايران از پارکها خبر مىدادند. به گفته شاهدان، افراد ناشناس با جراثقال و فرز در روز روشن مجسمهها را از پارکهاى تهران جمعآورى مىکردند.
به اين ترتيب عامل پشت پرده «دزدى» مجسمه مشاهير کشور نيز شناخته مىشود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر