۱۳۸۹ خرداد ۴, سه‌شنبه

کرنش و عقبنشينى موسوى و کروبى از راهپيمايى، به اطلاعرسانى مسالمتآميز!
موسوي و كروبي
موسوي و كروبي
كوچك نمايى خط خط معمولى بزرگنمايى خط
موسوى و کروبى در کرنش و عقبنشينى آشکار ديگر در برابر باند ولىفقيه ارتجاع، اعلام کردند اگر به درخواستشان براى اجازه راهپيمايى جواب منفى داده شد، کار اطلاعرسانى مسالمتآميز را در پيش مىگيرند. سايتهاى متعلق به موسوى و کروبى که گزارش ديدار آنها را منعکس کردند، از جمله درباره جزييات گفتگوى آنها نوشتند: «در اين جلسه همچنين تصميم گرفته شد تا در صورت دادن مجوز راهپيمايى، در سطح ملى مردم به شرکت در اين راهپيمايى دعوت شوند و در غيراين صورت براى اطلاعرسانى و آگاهى بخشى با تنوع و تکثرى که شبکههاى اجتماعى دارند بهصورت مسالمتآميز جريان اطلاعرسانى صورت گيرد».

کروبى و موسوى در اين جلسه تصريح کردند: همه اين اتفاقات ناشى از سکوت در مقابل مظالم بوده است و براى جلوگيرى و ختم اين روشهاى غيرقانونى و غيرشرعى بايد بدون توجه به عقايد و اتهامات افراد و گروههاى مختلف از حقوق آنها دفاع شود چرا که رويه اسلامى دفاع از حقوق مظلوم است، با هر گرايش و فکرى.
در اين جلسه ضمن اشاره به حملات لباس شخصى ها به دفاتر و شخصيتها، که به سلاحهاى سرد و گرم و بىسيم مجهز هستند تاکيد شد: اين اقدامات، سازمانيافته و دنباله همان فجايع کهريزک و کوى دانشگاه است که امروز به شکل ديگرى ظاهر شده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر