۱۳۸۹ خرداد ۶, پنجشنبه

گماشته ولىفقيه با حالت تضرع، دست به دامان روسيه شد
پا سدار احمدي نژاد
پا سدار احمدي نژاد
كوچك نمايى خط خط معمولى بزرگنمايى خط
در وحشت از تصويب قطعنامه تشديد تحريمها عليه ديكتاتورى آخوندى، پاسدار احمدىنژاد عاجزانه از روسيه خواست كه در مواضع خود را تغيير دهد و جانب نظام آخوندى را بگيرد.
پاسدار احمدىنژاد كه در كرمان سخنرانى مىكرد، با لحن عاجزانهيى خطاب به دولمتردان روسيه گفت:
«ايران و روسيه بهطور طبيعى دو كشور همسايه و دوست هستند اما اين دوستى لوازمى دارد كه اولين لازمه آن احترام و دفاع از حقوق متقابل است و اين حداقل انتظارى است كه از همسايگى و دوستى مىرود. متاسفانه امروز توضيح رفتار روسيه براى ملت ايران خيلى دشوار شده است
بنده اگر جاى رئيسجمهور روسيه بودم در اظهارنظر و تصميمگيرى و موضوعاتى كه به ملت تمدن ساز و مقتدر ايران مربوط مىشود با احتياط و تامل بيشترى عمل مىكردم.
بيانيه تهران بالاترين فرصت است و نبايد اين باور در ملت ايران ايجاد شود كه روسيه در ظاهر اظهار دوستى مىكند ولى در باطن به دنبال مسالهاى ديگر مىگردد.
اميدوارم رهبران و مسئولين روسيه به اين مسائل كه از روى دوستى مطرح مىشود توجه كامل داشته باشند و رفتار خود را اصلاح كنند و اجازه ندهند ملت ايران آنها را در سطح دشمنان تاريخى خود به شمار آورد.»
پاسدار احمدىنژاد از رئيسجمهور آمريكا هم درخواست كرد از موضع خود عليه رژيم كوتاه بيايد و گفت:

«...آقاى اوباما بايد بداند كه اين بيانيه يك فرصت تاريخى براى او محسوب مىشود تا نشان دهد كه قصد ايجاد تغيير و احترام به حقوق ملتها را دارد. عدهاى در دنيا و در داخل ايالات متحده آمريكا حضور دارند كه قصد دارند آقاى اوباما را به سرعت در برابر ملت ايران به نقطه غيرقابل برگشت برسانند و اوباما را وادار به اقدامى كنند كه براى هميشه راه دوستى او با ملت ايران بسته شود.
امروز روز ايستادگى و مقاومت است و ا گر آقاى اوباما هم مىخواهد در آينده سياسى جهان نقش قابل توجه و انسانى ايفا كند بايد از فرصتى كه ملت ايران ايجاد كرده است استفاده كند.»

گماشته ولى فقيه با اذعان به اينكه مانور هراس آلود رژيم مبنى بر پذيرش تبادل سوخت در خاك تركيه توسط جامعه جهانى جدى گرفته نشده، عاجزانه خواستار مذاكره شد و گفت:
«...آمريكا، برخى كشورهاى اروپايى و روسيه بايد توجه داشته باشند كه اين بيانيه حجت را براى آنها و همه دولتها و ملتهاى جهان تمام كرده است و اگر واقعاً به دنبال همكارى، تعامل و قانون هستند بايد بر اساس مفاد اين بيانيه رفتار كنند.»

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر