۱۳۸۸ بهمن ۸, پنجشنبه

توسط خليل الدليمى:
پيشنهاد 100ميليون دلارى رشوه توسط آخوندها، براى منتسب كردن واقعه حلبچه به مجاهدين، افشا شد
خليل الدليمي, وكيل رئيس جمهور سابق عراق
خليل الدليمي, وكيل رئيس جمهور سابق عراق
خليل الدليمى وكيل رئيسجمهور سابق عراق به العربيه گفت رژيم ايران به هيأت وكلاى مدافع صدام حسين پيشنهاد 100ميليون دلار رشوه داد تا واقعه حلبچه را به گردن مجاهدين خلق بيندازند.
وى افزود: اسناد محكم و قانونى دارد كه نشان مىدهد رژيم ايران حلبچه را با گاز سانيت بمباران كرد
خليل الدليمى به شبكه العربيه گفت: اطلاعات آمريكا، (براى تحقيق در اين مورد) يك تيم به فرماندهى يكى از ژنرالهايى كه نمى‌خواهم نام او را ببرم، فرستاد. وى نمونه‌هايى از خاك و زراعت آسيب‌ديدگان را مورد آزمايش قرار داد و معلوم شد كه گاز سانيت بهكار گرفته شده است. او مىدانست عراق اين گاز را در اختيار ندارد.
دليمى با تأكيد بر اين كه اين اسناد قانونى هستند گفت ولى چون متعلق به هيأت وكلاى مدافع است نمىتوانيم آنها را فاش كنيم.
وى افزود: مقامهاى رژيم ايران ”با وكيل حاتم شاهين و بعضى از اعضاى هيأت دفاع از صدام ملاقات كردند و به آنها 100 ميليون دلار پيشنهاد كردند تا در مقابل، از واقعه حلبچه صحبتى نكنند و آن را به گردن مجاهدين بيندازند.
درارتباط با اين خبر ,ماده 54 بخشى از بيانيه شوراى ملى مقاومت ايران درمردادماه سال 1385در زير آورده ميشود:

ماده 54بيانيه شوراي ملي مقاومت ايران:
در 5مهر 84 امانوئل لودو، وكيل فرانسوى و عضو هيأت وكلاى مقامهاى سابق عراق، درتلويزيون «آرته» فرانسه از يك فقره از توطئه‌چينيهاى شگفت‌انگيز رژيم آخوندى عليه مجاهدين پرده برداشت و گفت: سفير رژيم ايران در فرانسه به او پيشنهاد كرده كه هم رژيم و هم عراق از متهم كردن يك‌ديگر در مورد بمباران شيميايى حلبچه اجتناب كنند و در عوض هر دو طرف اين اقدام را به مجاهدين منتسب نمايند.

تقريباً 5ماه بعد، پيشنهاد 120 ميليون دلار رشوه از سوى رژيم آخوندى به همين منظور در تلويزيون ابوظبى فاش شد: «خليل الدليمى رئيس هيأت دفاع از صدام حسين گفت: ايران پيشنهاد مبلغى بالغ بر 20 ميليون دلار به هيأت دفاع صدام حسين در امان پايتخت اردن و همين‌طور پيشنهاد مبلغى بالغ بر 100 ميليون دلار به بخشى از اعضاى تيم دفاع صدام حسين در پاريس كرده بود تا در مورد قضيه حلبچه صحبتى نشود و بمباران شيميايى حلبچه به‌گردن مجاهدين خلق انداخته شود» (تلويزيون ابوظبى-29بهمن 84).
سازمان مجاهدين در مهر سال83 فاش كرده بود كه رژيم آخوندى درصدد است با پول كلان وكلايى را به استخدام در آورد كه حاضر باشند جنايتهاى رژيم در حلبچه را در دوران جنگ 8ساله به مجاهدين نسبت بدهند (اطلاعيه 28مهر1383).
منبع خبر سایت مجاهدین.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر