۱۳۸۸ بهمن ۴, یکشنبه

دستگیری خانواده مجاهدان اشرف ومحکومیت های سنگین.

دستگیری خانواده مجاهدان اشرف و محکوم کردن آنها به زندانهای سنگین

881103 رژیم آخوندی در هراس از گسترش و تعمیق قیام سراسری, اعمال فشار بر خانواده های مجاهدان اشرف را تشدید و شمار بیشتری از آنان را دستگیر کرده است. از جمله به تازگی سه تن از بستگان ساکنان اشرف به نامهای علی اصغر نبوی, رضاقلیزاده و حنیف حسیندوست دستگیر شده اند و سه تن از بازداشت شدگان پیشین, سید ضیاء نبوی, منیره ربیعی و حسن ترلانی به زندانهای سنگین محکوم شده اند.

علی اصغر نبوی, ۲۵ساله, ساکن قائمشهر, روز ۱۷دیماه دستگیر شد. علت دستگیری صرفا حضور اقوام او در اشرف است. رضا قلیزاده, همسر خواهر علی اصغر, نیز در روز ۱۸دیماه, دستگیر شد. پنج تن دیگر از اعضای این خانواده خانمها طیبه , عاطفه و فاطمه نبوی و آقایان سیدجلال و علیرضا نبوی نیز در تهران, کرج و سمنان زندانی هستند.
حنیف حسیندوست به خاطر این که مادر و داییهایش در اشرف هستند, روز ۲۷ دیماه, دستگیر شد. وی ۲۸ ساله, متأهل و پدر یک کودک دو ساله است. مهندس منیره ربیعی, ۳۲ساله, دختر خاله وی, نیز در روز ۱۵مهرماه, به همین دلیل دستگیر شد. وی هم اکنون در بند ۳۵۰ زنان زندان اوین است و به پنج سال زندان محکوم شده است.
آقای سید ضیاء نبوی, در ۲۲دیماه, به اتهام« اجتماع و تبانی به جهت برهم زدن امنیت ملی، تبلیغ علیه نظام، اخلال در نظم عمومی، تشویش اذهان عمومی» و همکاری با سازمان مجاهدین خلق به ۱۵ سال حبس و ۷۴ ضربه شلاق محکوم شده است.
آقای حسن ترلانی, به جرایم مشابه به ۱۰ سال زندان محکوم شده است. وی که یک دانشجوی۲۳ساله است, از بند ۳۵۰اوین به بند زندانیان عادی و خطرناک در زندان مرکزی کرمان تبعید شد. حسن ترلانی که نزدیک به دو سال است در زندان بهسر می برد, نوه مجاهد شهید حسنعلی صفایی, از بازاریان خوشنام است که در سال ۱۳۶۰ به جرم هواداری از سازمان مجاهدین خلق اعدام شد.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
۳بهمن۱۳۸۸(۳۲ژانویه۲۰۱۰)
منبع خبرسایت ایران افشاگر.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر