۱۳۸۸ دی ۱۵, سه‌شنبه

ايلاف: مريم رجوى، رئيسجمهورى آرمانگرا، متعلق به آينده ايران و مردم محروم آن است
ايلاف
ايلاف
مركزاطلاع رسانى ايلاف عربستان سعودى در مطلبى تحت عنوان ”مريم رجوى رهبر ايده آل سال 2009“ نوشت: طبق نظرسنجيها در داخل و خارج از ايران، مردم ايران رئيسجمهور مريم رجوى را يك زن قدرتمند در مقابله با چالشها مىدانند و او يك آرمانگرا است كه داراى يك استراتژى خلاق براى نجات كشورش از چنگال ديكتاتورى فاشيستى - مذهبى است كه مىداند چگونه دموكراسى و آزادى را درچهارچوب يك ايران آزاد محقق كند. اين نظر سنجى شامل هزاران آزادهاى است كه همگى متفقالقول هستند كه مريم رجوى مستحق اين جايگاه رفيع در جنبش آزادىخواهى ملى مىباشد. مريم رجوى داراى يك شخصيت قوى است و ابزارهاى يك رهبرى تاريخى را دارد و تمامى الزامات يك رويارويى با فاشيسم حاكم بر ايران را دارد كه كمتر كسى چنين چيزى را دارد.

مركز اطلاع رسانى در اين مقاله به قلم محمد الاسدى افزود: درديدگاه فلسفى مريم رجوى، مردم ايران كه يكى از اصيلترين مردمان روى زمين هستند با وجود اين همه قربانى براى آزادى شايسته ساختن يك بناى با شكوه و متمدنانه مىباشند.
رئيسجمهور مريم رجوى از آن نمونه زنانى است كه به تغيير دموكراتيك ايمان دارد واين بهترين راهحل براى مردم ايران است. او دخالت نظامى خارجى رامحكوم مىكند و در اعتقاداتش به يك اسلام پويا و ديناميك معتقد است و به زندگى مسالمتآميز با ديگر اديان ومذاهب معتقد است. ديدارها و بازديدهاى او و سخنرانيهايش در پارلمانهاى اروپايى و طرح ديدگاهايش در مورد زندگى مسالمتآميز با ديگر كشورها براساس قوانين بينالمللى مخصوصا ميثاقهاى مللمتحد و مخالفت او با پروژه سلاح اتمى و استفاده صلحآميز در دانش هستهاى او را درنزد جهانيان با تائيد گستردهاى مواجه ساخته است. بله مريم رجوى رئيسجمهورى آرمانگرا متعلق به آينده ايران و مردم محروم آن است. براى خلق ايران چنين رهبرى بزرگوارى مبارك باد و برهواداران مريم رجوى درهركجا كه هستند مبارك باد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر