۱۳۸۸ بهمن ۲, جمعه



خشم و نگرانی جناح مغلوب رژیم آخوندی از گسترش نفوذ اجتماعی مجاهدین در ماههای اخیر

جمعه، ۰۲ بهمن ۱۳۸۸ / ۲۲ ژانویه ۲۰۱۰
AddThis Social Bookmark Button
سایت حکومتی آینده: با بی‌تدبیری‌های صورت گرفته در ماه‌های اخیر، مجاهدین خلق در حال تجدید سازمان می‌باشد. در این شرایط موضوع محاربان عاشورا بهترین کمک برای جلوگیری از فروپاشی تشکیلاتی آنان است که با بی‌تدبیری رسانه‌ای و سیاسی و صرفاً برای منافع کوتاه‌مدت سیاسی مطرح می‌شود. سایت حکومتی آینده (اول بهمن ۸۸) در مقاله ای با عنوان «کودتاچیان دارند مجاهدین را زنده می کنند» و با گلایه از رقبای حاکم, اقدامات باند احمدی نژاد را موجب احیای مجاهدین درجامعه دانسته و می نویسد: با بی‌تدبیری‌های صورت گرفته در ماه‌های اخیر، مجاهدین خلق در حال تجدید سازمان می‌باشد.
این در حالی است که سازمان مجاهدین خلق پس از ورود ارتش عراق به اردوگاه اشرف که با پیگیریهای ایران و همکاری مقامات عراقی انجام شد، مقر این سازمان دچار بحران تشکیلاتی شده است ...
در این شرایط موضوع محاربان عاشورا تنها با محاکمه فردی که بستگان وی عضو این گروه تروریستی بوده‌اند و در ناآرامی‌ها صرفاً اقدام به تصویربرداری با موبایل و ارسال آن کرده بود و انتشار اخباری مبنی بر سازماندهی اغتشاشات تهران توسط این گروه درحال اضمحلال، بهترین کمک برای جلوگیری از فروپاشی تشکیلاتی آنان است که با بی‌تدبیری رسانه‌ای و سیاسی و صرفاً برای منافع کوتاه‌مدت سیاسی مطرح می‌شود.
سایت آینده ادامه می دهد: اکنون این پرسش از مسئولان رسانه ملی و سایر دستگاه‌ها مطرح است که چرا زمینه احیا و بازسازی یک گروه ورشکسته و در حال فروپاشی که با بحران‌های متعدد درونی مواجه است را فراهم می‌آورند و به صورت ضمنی فعال بودن این گروه را به اعضای در حال جدایی از آن القا می‌کنند؟
منبع خبر سایت همبستگی ملی.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر