۱۳۸۸ بهمن ۴, یکشنبه

امام جمعه رژيم در شميرانات: مجاهدين، عامل شعلهور شدن قياماند
آخوند دعاگو
آخوند دعاگو
آخوند دعاگو امام جمعه رژيم در شميرانات مجاهدين را عامل شعلهور شدن قيام دانست و گفت آنها بذر ترديد را در ميان نزديكترين حلقههاى نظام پاشيدند.
به گزارش خبرگزارى حكومتى ايلنا، آخوند دعاگو در خطبههاى نمايش جمعه خود مدعى شد شكاف جناحهاى رژيم باعث «عرض اندام مجاهدين» شده و گفت: «جريان نفاق براى پيشبرد توطئه درگيرى و تضعيف و تخريب… . در بستر تندروى و کندروى سياسى استقرار يافت و ارکان اعتبار و اقتدار ملى را با طراحى توطئه‌هاى نوين و فتنه‌هاى مطلوب شياطين هدف گرفت. با شيطنت تمام، پيشينه نظام و حلقههاى مديريت نظام… را با آفت ترديد روبهرو کردند، کارآيى (آن) … را زيرسؤال بردند، … پيدايش بىاعتمادى و نااميدى را بسترسازى کردند».

وى با اذعان به نقش مجاهدين در شكستن طلسم ولىفقيه ارتجاع و تعميق شكاف در رأس هرم نظام آخوندى، گفت: (آنها) «از روحانيت و شخصيت‌هاى سياسى وفادار به جمهورى اسلامى، دو جبهه سياسى متفاوت و متعارض تعريف کردند، بخش عظيمى از شخصيت‌هاى دينى و سياسى اثرگذار را که حاميان حقيقى ولايتفقيه و دوستان قديمى و صميمى مقام معظم رهبرى هستند در برابر رهبرى نظام تعريف کردند و فضاى تعارض و تقابل را به انگيزه تفرقه افکنى و بسترسازى جنگ داخلى و فروپاشى نظام دينى سازماندهى كردند».
آخوند دعاگو، جناحهاى رژيم را به خويشتن دارى و وحدت دعوت كرد و هر دو جناح را متهم كرد كه عليه يكديگر به ادبيات چاله ميدانى و ناسزاگويى روى آوردهاند.
منبع خبر سایت مجاهدین.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر